I know this is TMI, but damn it feels good, when it's 95 outside and 85% humidity, to have non-furry genitals. I'm just saying.

Sitting here waiting for stupid cable guy to show up, and he is, of course, running behind. Grrrrrr.

Hope you are all having a great day so far. Loves and hugs.

I just spent an entire day with @iggy. You should all be jealous now! ;-) Karen and I got to hang out with her all day and it was awesome. Plus, she answered her door in underwear, so yeah...BONUS!

And even though we are not your parents, darlin', you are still family. Love you and can't wait to do it again!

iggy:
You are so my family!! And you know what, if anyone else wants to see me in my underpants just knock on my door and wake me up....My neighbors see me in my undies on a daily basis lol. I seriously have no shame. 
damian_stark:
I am most certainly jealous. Iggy is the fucking bomb.

Gods, I'm so tired of feeling nothing. Of course, when I start feeling something It's probably going to be sadness and depression, so....not sure which is worse.

iggy:
Ugh. Yes. so much yes. I so get it. 

Lunch with a friend today. Yay!

Allergy shots. Boo.

I got my car back. Finally. Yay!

Doing more laundry. Boo.

Umm....I'm not dead yet. Yay?

Love and hugs to you all.

So much happening, and so little.
Still waiting for the CrV's transmission to be fixed. (warning, if you are a southern mechanic and call it a tranny and talk about it's shaft, jokes will be made) It's been 9 days without my car. Geh, I miss it. Driving Karen's car is just not the same.
Trying to get to Charlotte again...
Read More

You know what irritates me? When someone has an asshat personality but blames everyone around them saying that this is their personality and everyone should adjust to them, cause that's just how I am.

No, that's how you choose to be. You do not have to be a dick to everyone around you. You are choosing to be. And that is how you...
Read More

iggy:
same.

Ugh. Tired. Sick. Sick of being tired. Tired of being sick.

Bleh.

iggy:
same. But at least I know mine will be over in about 8 or so months...

Hm, perhaps it is time for me to leave SG. I do not seem to be connecting with anyone anymore. I am not creating the friendships that I had previously.

babal:
:/ Sorry to hear that

True story: Almost committed suicide today. I did not, after all. Close though. Closer than it ever has been.

I've not been posting much lately, I know. I really don't have much to tell, I'm doing the same things. I don't feel good most days, dizzy and brain fogged. I go to different doctor appointments hoping someone will figure it out. Twice a week I go to sword practice (which is pretty cool, I have to admit). I do laundry...
Read More

iggy:
I hope they find out what's causing the dizziness. It's got to suck not knowing and feeling like such crap. I remember before they properly diagnosed my mom with RA she was in a similar purgatory, except it involved severe joint pain. It was horrible watching her go through all that pain and not having any answers. 
schiavona:
This week has really blossomed with doctor appointments.  One sleep study, therapist, physical therapist and an infectious disease specialist (because we are now going way outside the box to figure out what's wrong with me).  Hooray!