0
I'm moving to New Orleans next month !
love
VIEW 9 of 9 COMMENTS
richard_:
lol Jk. Have fun. biggrin
richard_:
But make sure you visit this place. Its a trip. Even Nick Cage couldn't take it. eeek
The LaLaurie House Curse
0
My days are consumed with homework and lots of Frank Sinatra movies <3
My winter class is almost over and spring semester will begin. I can hardly wait for my fashion class <3<3

I've been a tid tad better since his passing. I still dream about him a lot. Especially this week Since on the 20th was 3 months since he's passed...
Read More
entese:
enjoy the sinatra smile
0
Today is the last day I will waste away being hungover
I start a detox diet tomorrow.

I feel pathetic drinking nowadays
I'm not in the right state of mind
So every time I get drunk I end up crying cuz I miss my step dad so much.
No one likes a crying drunk.



Goodbye alcohol
We had a good run
:')
VIEW 3 of 3 COMMENTS
baax:
I hope your detox goes well. Grief and loss and booze aren't the best combination of things. I've never suffered such a significant loss before, but I imagine it's gotta be really tough.
liu:
i admire you for say good bye to alcohol, thats my next step
how was that now on january, hope everything its great for you cutie
0
Today is my birthday and I get one every year





VIEW 5 of 5 COMMENTS
knives_hannibal:
Happy happy burfday!!!
glitch:
Happy day pretty!!
0
i prayed for the first time in years during the month of oct.
i prayed for my step dad to recover.
i prayed that he would pull through to share one more smile.


he spent 3 months in the hospital. he was finally released on Oct. 4th
i was so happy. i believed all those prayers really worked.
i cooked for him i brought him...
Read More
VIEW 10 of 10 COMMENTS
koston:
lol I'd love to! Actually I'm hoping to make it to the Burlesque Hall of Fam Weekend this summer finally. It takes place in Vegas and it's the biggest burlesque get together and competition in the world.
casper:
I'm glad you wrote this.
0
frown unemployed.
VIEW 4 of 4 COMMENTS
episkey:
thank you for your testimonial love! You're beautiful and I'm sure you'll find a job in no time smile
koston:
Hey there cutie pie!
0
VIEW 4 of 4 COMMENTS
starlastarlove:
how do you stay so thin hmmm? biggrin
richard_:
so did you not survive it...

ooo aaa
0
My life has been a little messy these past few weeks.

I need to sit down and fkn organize myself.
Even the simplest of tasks like returnig my netflix dvd is a burden (I have not even sat down to watch it)
My bills are overdue. My sex life is overdue.
I feel overdue.

Need to go apt. hunting, and look for a new roomie...
Read More
VIEW 6 of 6 COMMENTS
hattermad:
What dvd did you hire?

- HM
starlastarlove:
hi sweetie, i am just now seeing you got my card! aww im glad you got it, yay smile write me back soon!!
Sorry things are sucking in ur life! mine are too. Wouldn't be so bad if i could get this anxiety under control.. soon i hope... xoxoxoxo
0
I seriously need to get laid !!!! SEXUALLY FRUSTRATED !!!!!!!!
I'll fuck anything that walks right about now lol


on another note:

I finally got a gym membership oink
I quit smoking love
and i gained six pounds (still unsure of how to feel about this)
confused
VIEW 12 of 12 COMMENTS
pepperjanuary:
Yeah thats my baby! smile How have you been? I don't get on here much anymore.
25centgiraffes:
You and me both, mama!
0
received sad news today.
my landlord, Sandra, passed away frown
i hadn't seen her around for a while but i didnt make anything of it. Then i went to take out the trash and i saw my landlord, Ken, and i asked him how the miss was.
"She passed on the 17th"

=/ sorry

She was such a great person.

You will be missed xoxo
VIEW 4 of 4 COMMENTS
pinke:
It is so weird !!!! I can't believe I won't see her again :/ she loved us so much. Her and her husband were married for 43 years and he looked so sad. He told me I feel like I lost half of me :,(
padre:
He practically has frown
0
The End.

:L
It's so sad to see her hurting cuz of me. I don't know what to do!!!! fuck !
VIEW 3 of 3 COMMENTS
padre:
You had to do it, there was not getting around it.
pepperjanuary:
Hey are you still in Ontario?
0
Any break-up artist out there???



Sigh.


Where do I even begin!?



I feel like I am the most horrible person on planet Earth. I loved her I did. I was head over heels for her, I really was. Now, things have gone down hill for me. It's things she has done that has messed things up. It's things I have made up that...
Read More
VIEW 3 of 3 COMMENTS
bloodhigh:
that's some heavy shit, keep your head up
you have to do what's best for you, even if it sucks ass at the time
starlastarlove:
oh sweetie that is tough stuff for sure... i know its hard but you do have to just be honest.. its the only way to go about it. im sorry hon *hugs* i feel very sad today.. woke up feeling it i dunno why. it really sucks tho. love you girl and thanks for the comment on my art....and the support on what im going thru. you are delightful. love xxx