0
Wow. Really time for me to up my meds.

ARRR!!!
winter_davis:
Wouldn't it be swell if we lived in a world where we really could up our own meds?
0
Warning: cranky, stress-induced rant/idle threat to follow.

I'm getting sick of all the self-righteous, pompous motherfuckers in this world. I am a happy person - perhaps I am happy in my ignorance of the world around me, but that in no way makes me a bad person. I refuse to believe that because I consider myself capable only of affecting those around me, I...
Read More
0
annalee:
Yay Ralpho skull
0
Well, my little badgers, it has been quite some time.

Have you ever been to a party where you walked in and immediately felt unwelcome? That pretty much sums up the weekend. More's the pity, too, as I was quite looking forward to getting sloppy, sloppy drunk.

There was a bright side - some of my good friends made a traditional Scottish-style fry-up for breakfast...
Read More
VIEW 5 of 5 COMMENTS
annalee:
Badgers are kind of scary to me, quite big and big teeth and jaws, em yeah I think I have seen the glorious light you talked about!! I sound drunk, Im not though robot
annalee:
haha oh my god thats mental. I hadn't seen it before!
0
And we're back.

Finally all moved in to my new residence in Leeds. Classes don't start for another week or so. Apparently this means that all the Medievalists go down to the local pub and get rocked until the year gets back into full swing. Personally, I can't complain.

Nothing really new to report. Hope all is well with you all. If...
Read More
VIEW 13 of 13 COMMENTS
necrolust249428:
Thank you for your comments. I agree that it is sometimes really annoying to intellectualize stuff like music. Me personally, I really don't like music to be about politics (UGH!) or "important world issues" (as someone else put it) and similar stuff. I am all for people being into politics and world issues, but I just can't stand it being in my music since when I am listening to music, I just want to be entertained. And politics just ain't that entertaining. Hell, I am gonna get off more on some band doing a cartoonish song about worshipping Satan (ala old Mercyful Fate) than someone doing a song about how bad of a president they think we have or whatever. That can be damn boring most of the times anyhow, eh?

So thank you for the advice.
poopy:
hey,
how are you?i ve got some problemes with my job but i'm fine...
kiss
0
Hey kiddies, long time no post, eh?

Life is good - better than good. Mostly due to a "her" but a gentleman does not kiss and tell. Suffice to say that I'm all smiles these days, which is sickening for someone as necro and kvlt as myself. Alack.

I'll be shipping off soon to Leeds in the UK to continue my studies. If anyone...
Read More
0
It's been a while since I've updated.

No shit Sherlock.

Anyway, life is looking much different now. I have a degree (hopefully) on the way. Two weeks, specifically. I've fallen in love again, which is nice. I'm a fan of feelings. I'll be studying in the UK next year (farewell Chicago, hello Leeds) and with any luck will get my...
Read More
0
It's been a while since I've updated.

No shit Sherlock.

Anyway, life is looking much different now. I have a degree (hopefully) on the way. Two weeks, specifically. I've fallen in love again, which is nice. I'm a fan of feelings. I'll be studying in the UK next year (farewell Chicago, hello Leeds) and with any luck will get my...
Read More
0
Oh. My. God.

I can't tell if this has been the best weekend ever, or the worst. Or, sans superlatives, a bad weekend or a good weekend.

Most people will tell you that driving drunk is dangerous. They are correct, which is why I don't drive drunk.

However, driving after sobering up without sleeping first is also dangerous. Go ahead. Ask me how...
Read More
VIEW 5 of 5 COMMENTS
baletempest:
Happy birthdaybiggrin
faithless000:
happy birthday man! biggrin
0
Small, brief, and otherwise short update to follow:

I've mentioned Sallah before, but I want to let you all know that they've just uploaded a brand new song on their Myspace page. The title is "The Poison You Just Drank" and the use of samples throughout would make even Karl Sanders blush.

"The poison works fast, Dr. Jones." ARRR!!!
muse_malade:
I'm going to be there on Sat. I better not be disappointed tongue
baletempest:
Cheers dude, you should give Dismember's new album a spin, its all goodsmile
0