1

will be @vxmpire !!!!!!!! Cause she's hot and we shoot together today. Mouahahaha. <3

STAY TUNED FOR PREVIEWS.

vxmpire:
yayyyyy !!! looking forward to work with you.. ALOT. 
0

Hey guys, welcome to my world ! Since i've been on Best of SG i'v got a bunch of new followers and i want to say THANK YOU :)
I'll post some eye candies of my beautilfuls sets and models soon so STAY TUNED <3 <3 <3

8

I'm currently prepping 2 new sets that's gonna be on MR soon ! (Well...4 months and more, the queue is sooooooooo much long)

Here is a little preview of those 2 sets :)

One with the old school babe @rousslee

and the first set with the porcelain doll @glas

Stay tune for the dates <3


Read More
felis:
SO BLOODY EXCITED TO SEE @GLAS ON THE SITE. HNGGGGGG.
glas:
Waaaah <3 @mamzellevickie @felis
1

was AWESOME. I'm very proud of what we did. @rousslee did an amazing job :D I'll submit her set soon so stay tuned to know when it's gonna be on MR.

P.S Yes i'll post a preview tommorow <3

3

Sooooooooo, first of all.... i'm gonna shoot with the awesome @rousslee this friday :D

and I made a FundMe trying to have a new lense to do more shoots :D Wanna help? HERE !

I'm trying really hard to find you guys new hopefuls in Montreal :D Summer's gonna be AWESOME !!!!

<3 <3

2

Okay... THE SHOW WAS INCREDIBLE ! Seriously, they are great and SOOOOOOOOO beautiful. Was nice metting some SG and Hopefuls too :D

and don't be shy to show us some love on my 2 sets in MR.

Wanna Trash? with @rousslee and Lazy Rainy Day with @callipyge

LOOOOOVE.

2

Sooooooo, my second set with @rousslee is up on MR :)))) GO show us some love... and there will be a part 2 very soon :D

Wanna Trash?

<3<3<3<3

and i'm SOOOO excited :D I'm going to the Black Burlesque tonight !!! with my lovely @callipyge

sailorthrash:
Love thoses sets! :) 
callipyge:
Jai hâte !!!! Miss you my girl ♡
3

Thanks to all of my new followers :))

I can't wait to show you guys my sets i did with @rousslee & @callipyge on May !!!! :D

If you guys know some girls in Montreal who wants a shoot or wants to be hopefuls on SG you can give my infos on here or add me on Facebook : Vickie Bouchard Photographie.

and... THANK YOU FOR THE FOLLOWS...
Read More

VIEW 5 of 5 COMMENTS
oxxa:
Je suis de quebec mais jaimerais beaucoup travailler avec toi. Je peux me deplacer jusqua mtl :) 
mamzellevickie:
Ohhhh Chouette :)) Ajoute moi sur Facebook  - Vickie Bouchard !!!!  @oxxa