2

So I'm sorry I haven't uploaded my new set yet. Shit has been really crazy this summer between work, my new apartment, and personal stuff. In all honesty I've been lacking because the photographer I used didn't take as good of pictures as I had hoped (of course my favorites are a little blurry), so I haven't had the urge...
Read More

2

Just got back from Electric Forest. What a fucking crazy trip. I met sooo many awesome people, honestly. It was absolutely fantastic!

Good news! My friend and I were able to do a photoshoot on our way back! It's a little different in shooting style from the last one since he's very artsy, but I think you'll all enjoy it. I'm...
Read More

creamcuffs:
Glad you had a wonderful trip.  Who were some of your favorite acts?
3

Well, I've been a shit about being active on this site, but that doesn't mean this is any less important to me. I leave tomorrow for my trip and I'm excited to announce tomorrow shall even be the day shots will be taken for my new set! We will be going to several waterfalls, so I can't say it will all...
Read More

creamcuffs:
You can't go wrong with visiting waterfalls
1

I have a bacterial infection on my face at the moment that kids typically get (it's called impetigo; it's not pretty). It's going away, but all weekend (save for last night) I've been inside because when the things (I have no idea what they are, cysts? pimples? whatever they're small) ooze, you're highly contagious and not supposed to be...
Read More

2

I need to come on here more, don't I?

I'm having issues with finding someone to shoot another set for me, so it looks like my next shoot will be done on my way to Electric Forest, shot at the waterfalls on the way there and back. I'm hoping it will embody my personality and my name quite well :) I don't...
Read More

moregraffiti:
Finding a good photographer seems really stressful. Like finding a doctor or car mechanic lol
hippi:
It really is haha.
1

Well, that was hell, BUT! IT'S SUMMERTIME!!

Kind of got off to a rocky start since I threw up twice this morning (shit was clear, wtf?) and I have no idea why so that makes it freakier. Anyway, the good news about that is it didn't cause me any panic attacks so that means I'm getting better about my puking phobia!! HOORAY...
Read More

3

Well, you all already know how I'm spending my day. Only bunny I care about are the real ones c(: I've been smoking bowls all day and I rather love it, so I hope the rest of you are enjoying yourself as much as I am! Have a good day dears and be safe!

4

Ahhh how stressful life is. I never seem to have time to breathe these days. Cannot wait for summer.

Well, I'm still hoping to do another set, but the person I keep asking to shoot me keeps bailing. Guess I should ask someone else. Now that it's becoming warmer I may be able to have an even better shoot than I planned.

So...
Read More

3

So today was an absolute shit day at the beginning, what I would have defined as one of the worst days of my academic life, then it suddenly turned around.

I had to run home from school to pick up stuff I really needed that I left at home, and for some reason I had this feeling in my gut to try and turn back...
Read More

moregraffiti:
Maybe your computer took a brief vacation?
2

Sorry for being gone so long everyone!!

School is a bitch and I needed to take some time toget on track. Fucking art college. I am back and once again in the process of setting up another shoot. I'm hoping to wait for warmer weather to turn it into a project outside. I'm thinking in an abandoned building. But, for now, my time...
Read More