0
This was my day...
http://www.ktvb.com/news/localnews/stories/ktvbn-dec2006-trooper_shot.2a86d8b8.html

Fuck this day sucks. One of my guys gets shot and I had to oversee a 100+MPH pursuit across state lines to catch the fucker and he still lives. mad mad mad mad mad mad mad mad mad mad mad mad mad mad mad mad mad mad mad mad mad mad mad mad mad mad mad mad mad mad mad puke
bitter_sweet:
kiss blush

0
VIEW 3 of 3 COMMENTS
alleycake:
Thank you! smile
deadskinrose:
how cute is that kid!
i recently moved into an apartment from a house and like varge said, you really do wind up with a lot of shit you didnt know you had. most of my stuff ended up on ebay so that sucked. but im happier in a smaller space, the change was good for me, as i hope it will be for you should you decide to make it.
im starting to ramble so i will stop now, sorry.
anyway hope your doing well. kiss the baby for me smile
0
So I finally got my new camera. I got the Canon EOS Digital Rebel XTi. It is a very very nice camera. I'll share some photo's soon when I actually have time to use it!
VIEW 3 of 3 COMMENTS
alleycake:
Yea I feel tons better lol, I think everyone needs that every once in a while.
OMG I think that's like the same camera I have. I'm in love with it.
I think mine is just XT though? I don't know, my boyfriends the tech guy he picked it lol but I love it.
I'm sorry you're working for Halloween.
You still have to have something you like SO FAR I'm sure I"ll like something more than flour, I mean i do, everything sexual but it's like a little weird thing lol. Anyway talk to you later.
peachs:
giggity giggity goo.. thats a sexy camera...
0
I'm not gone just really busy with work etc. I think starting this week I will have 3 weeks of normal shifts. So 4 days on 4 days off.

Also for pics of Ryland check them out here smile
http://ryland.bmwebdev.com/main.php
0
deadskinrose:
ohhh new babies are so tiny and adorable love love love love hes a cutie biggrin
congratulations!
0
So I am now into my second week with this 911 job. So far so good as far as the work goes. However, I am noticing more and more that this is a very political job and that sucks hardcore. Some issues I have.

1. Male employees are not allowed to have any piercings of any kind. Although nobody will be discriminated against due to...
Read More
VIEW 4 of 4 COMMENTS
alleycake:
tongue
sweet_evil:
well I think its shit. And I think that if you keep having problems you need to make detailed documentations of who, the time, what the incident was, where it happened and if it keeps up or they threaten to fire you, go to the government office that deals with the 911 circut and make a formal complaint. Sue them if you have to. shit, this is uncalled for and don't be walked all over. Don't let personal opinions and policies at the level you work on interfere with the way the "company" should be run. There are rules for a reason and if they are breaking them they need to be held accountable. No job is worth sacrificing you happyness or your dignity.

PS. I'm waiting to hear about my SG pics.
0
Life needs to be more exciting... what to do, what to do....

On the list:
1. New car
2. New place to live(too many bad memories in this house)
3. New toys
4. Some drinking buddies(friends? WTF are those?!?!)


For the 1.2 people that read this I got that dispatcher job. Ended up going to the doc and getting cleared for it...
Read More
alleycake:
smile
0
I'm bored. I should probably be doing laundry or yard work or something. I have to go to work tomorrow. I managed to wiggle my way into that dispatcher job after I was turned down for it. I start on Sunday. Yes tomorrow. My schedule will be four days on and four days off. Twelve hours a day. For now it will be noon...
Read More
deadskinrose:
aww your having a boy biggrin biggrin biggrin
how cute<3

good luck with the getting out of debt situation. im in the same boat. im looking for a second job plus im starting school next month robot skull robot
sweet_evil:
getting better already!

i'm not even waiting to go live...I"m waiting to hear if they even accept my set or not! But I hear it takes up to 8 weeks...so I just need to be patient. I"m simply horrible at being patient.
0
How do you deal with someone that is a chronic liar? They do ok for a few days/weeks then they lie again. I bring it up and they say they are making progress but they arent perfect.

Well no shit they arent perfect. Anyways, when you have to be around this person is it even worthwhile continuing to bring it up everytime you catch...
Read More
deadskinrose:
i had a friend like that. i was forced to cut all ties with her whatever
0
rebel:
is everything ok now?
rebel:
That is so good to hear.
Yeah, Im sure my parents will be a little surprised.