Friday Jul 10, 2009

0
VIEW 19 of 19 COMMENTS
kay:

Yet again. smile

kay:

Hope things are good. smile

Thursday Apr 16, 2009

0
VIEW 19 of 19 COMMENTS
denie:

amazing picc!

lorelei:

wow, that set of phoelix is sooo good!

Wednesday Apr 08, 2009

0
VIEW 8 of 8 COMMENTS
zamn:

Glad to see things are going great my friend! And Happy BELATED Birthday!!!!! Nice start on the reworked site as well. biggrin

lainee:

cute pictures!

Wednesday Mar 25, 2009

0
MOAR CONDESCENSION PLEASE!

Reading the feedback on the new layout really reminded me how special the community is here. Despite some hilarious dickishness, the spirit of the thread is that "hey we give you money and we care, cause shit, SG is a good thing." Amen, brothers and sisters.

I'm only one part of Voltron (his robocock) for this particular launch, but I can...
Read More
VIEW 10 of 10 COMMENTS
zenfish:

*nod* No big.

The staff here do their best, and do listen to the members a fair bit. No one is going to be happy all the time, and changes to the site are always going to get someones back up.

My only complaint today would be a lack of wonderful photos from yourself. tup tup. wink

cheyenne:

LOL!!! my bf doesn't like me to carry my "business knife" anymore. It was replaced with a Gerber utility tool.

...hrmm...i'm wierd....

Yeah! That british voice is hot on it's own, but the fact that he's a knight and biologist too... I should have been born in an earlier era!

Monday Mar 23, 2009

0
VIEW 4 of 4 COMMENTS
cherry:

any time! i am always amused at how much people fear change on SG and how everyone is suddenly an expert and super bloody rude at the same time. hahaha.

i really do love it though, apart from one or two things which really are only minor. the front page is much more of a main feature now, rather than a hub!

xxxxx.

p.s i loooove calvin and hobbes way too much.

cherry:

well now you just made me blush! thank you xxxx.

Monday Dec 15, 2008

0
VIEW 25 of 48 COMMENTS
fynx:

P.s - this pictures are awesome!!!

fynx:

hahaha - nice!
Ya well put, it does feel like that. I was only introduced to I&W about 5 or 6 months ago, but within the first 3 songs I heard, I was hooked.
You gotta keep an eye out for Girl with a coin then!! and Im taking a bit of imagery from passing afternoon ^_^.

Tuesday Dec 02, 2008

0
Hey friends.

I'll be working the photo booth this thursday at Rococo Rendezvous at the RoyalT Teahouse in culver city. Starts at 7, ends around midnight.

What: Lolita (goth, cutsy, etc) extravaganza set to modern art with 3 live bands, and photography by Shadowscene (she's like the female Cobra Snake). Possible celebrity guests, including Tera Patrick.

Cover is $25

It should be really...
Read More
VIEW 3 of 3 COMMENTS
desdemonia:

how was it?

melladoree:

thanks again for being so wonderful! kiss