Ommgg this week @rambo gave us the most awesome blog homework theme: "Post your favorite memes/gifs/etc!"
BRACE YOURSELF FOR A GIF ORGY

But first have a booty, because I'm not forgetting it's #friskyfriday:

And now let the party begins!!


Read More
VIEW 15 of 15 COMMENTS
hildegarde:
Le faceswap et les trucs dérangeants avec les visages en général fonctionnent toujours super bien hahaha. Belle sélection ! 
coralinne:
what city are u in! im gonna go to france this month!

I'm thinking about recording a video tomorrow where I'll be answering your questions :) so comment below if you want to ask me something!

VIEW 22 of 22 COMMENTS
chainsawchibi:
Wie awesome!
donz28:
Love the ice cream phone cover, looks almost as delicious as you.. Lol I know that was corny.. Sexy undies. <3

I've totally forgotten this video I've uploaded on youtube sooo long ago for a friend. Anyway if you want to see me playing piano (actually just my hands) this is your chance haha

VIEW 5 of 5 COMMENTS
shamandalie:
@jnd424 thanks :)
emanuel:
Bravo! *clap clap clap*

The topic that @rambo @missy and @lyxzen gave us is: What video games are you currently playing?

My boyfriend and I just finished Wind Waker (I mean not for the first time, but we like to play "old" games). We started playing Resident Evil 4, I loved to play this game, back in the days it made me scream so much, but now I'm...
Read More

VIEW 10 of 10 COMMENTS
aubierr1967:
I'm waiting right now for Fallout 4 and the FF7 reboot.
jnd424:
I am currently playing Witcher 2 in preparation for Witcher 3, something i should have finished before 3 came out but i was playing other stuff as well.

Today I'm happy because my boyfriend and I scheduled our appointment to officialize our relationship by signing a civil solidarity pact :)

Have a pic of us for the occasion! (my boyfriend is the one on the left, duh)

VIEW 14 of 14 COMMENTS
wannda:
Félicitations !!! Pleins de belles choses a tout les deux :)
stephr:
Cool

I've been nominated so many time, so here is my one and only "stop drop and selfie" because I really don't like this kind of game haha... Sorry for breaking the mood ^^' And I nominate nobody!

VIEW 4 of 4 COMMENTS
vehera:
Must be hard to own a phone case like this when you're hungry
embryonicboy:
You are so amazingly pretty!!!!