0
i'm updating.. cause it's been a damned long time and i think some people actually looked at this thing.. this is going to be a scattered entry as i will just be saying what comes to mind..

I WAS IN FAMILY GUY!!.. yeah.. sorta.. there was just a character who looked not - unlike me and had the line "Hi, i'm caleb, i...
Read More
0
i think i've become too cavalier about cutting.. i have that damn contract w/ the school that says i won't do it.. so i could get suspended if i accidentally shove it in their faces..

i cut a lot this weekend.. like all over my upper body.. and i have at least a couple of fresh ones on my legs..

the only time...
Read More
puddincat:
Hi, I love the profile pic.... I'm an Ex cutter myself- I've been there.
we should chit chat smile
catatac:
K, I've been perusing your journal and have a couple things to say.

1. Skinny boys are hot as fuck. Don't be sad.

2. You should replace cutting with getting tattoos. It hurts, you get to bleed but you're left with something that increases the skinny boy hotness facor. smile

3. Start smoking weed. Really. You'll be happier. LOTS happier.



kiss
0
A friend of mine recently started cutting.. she'd kinda experimented w/ it in the past but hadn't done much..

i didn't exactly cause her to cut but i certainly bring it up a lot and she sees my scratches and i'm sure what i did was a factor in her cutting

i also didn't ever tell her not to.. but...
Read More
0
okay.. new policy.. i'm endin gmy use of teh backspace key .. except for typos of course...

mostly cause i'd probably have twice as many DJ entries if i wasnt' in the habit of starting them and then backspacing the fuck out of them.. dammit, this policy has the major downside of that i can't even rephrase things.. ah well.. i really wanted...
Read More
0
so i'm a slick bastard...

i kinda felt like cutting when i happened to be in the bathroom between classes.. and i knew not many people used this bathroom much..

so i pulled out my little blade and recut a cut on my elbow area and then another one on my stomach..

so i'm a slick bastard because i forgot i waaas wearing...
Read More
0
late night musings..

i feel like i could just say that phrase and that would sum up all i'm thinking of saying..

will i ever stop feeling the need to be an introspective hooooker?..

i never ended up going to the counseling centere because luck would have it i was feeling surprisingly okay for the past few days..

there're soooooooo many people soooooo...
Read More
0
i'm getting sick of feeling like crap.. and always for stupid reasons too.. it's always about a girl. or i'll just randomly feel myself slipping down and there's that old feeling of FIX MY HEAD...

cutting kinda helps if only to think i have something i can do if it gets really bad.. because obviously cutting solves nothing.. and you can...
Read More
satansangel:
i just happened upon your profile, and thought i would say hi, drop me a line, im online alot and wouldnt mind chatting.
0
dlksajfskdljfask

(one of those moods).

sometimes i really think i need to get the shit kicked outta me.. maybe it'd shut up some of the irrational aggressive thoughts i get..

i mean.. yeah, i've started workin out.. but i'm still skinny as fuck..

FUCK!!

i feel like i'm back in high school.. i keep gettin these feelings of "who the fuck...
Read More
al:
I know someone who would probably kick your ass for you if you really need it.
vermillionpart3:
thanks but i think i'll be okay.,.. sometimes i'm just afraid one of these days i'll pick a fight... which would definitely end up badly
0
pardon me while i be trivial for a moment..

being about three or four weeks into the school year. things are finally gettin serious w/ classes..

i had my first test in chem today.. which was freakin me out.. but i think i kicked it's ass.. of course.. right now i should be hauling ass on my particle mechanics work that's due tomorrow...
Read More