0
VIEW 12 of 12 COMMENTS
ortus:
Random post in the hope that you get the email saying I posted and also an offer that you can't refuse from SG.

wink
acacia:
You aren't on here anymore so you'll probably never see this...but I miss talking to ya, dude. <3
0
I seriously need a lapdance.



tongue biggrin tongue biggrin
VIEW 7 of 7 COMMENTS
greenapplemary:
haha! I wish that were true.
Strip club this weekend! haha. I've never been to one...
riz:
I've heard I give a good lap dance.
0
Thank you for the birthday wishes!!!! biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin

It was awesome! The company party blew chunks so I bailed early and decided to hang out with my real friends instead. We got drunk, of course, watched gay dudes manhandle each other, made fun of the pretty boys, and flirted with their dates tongue

No older chick action but I did get action from a younger lady who was...
Read More
VIEW 11 of 11 COMMENTS
dreamergirl:
It's called "Broken Bridge" I wanted to go back and title it but man the site is so slow. I don;t want to keep messing up. It is beautiful. Bridges are very symbolic for me.
velvet_petal:
Thank you for that. I love that scene.
0
VIEW 11 of 11 COMMENTS
velvet_petal:
I hate technical problems. Nice laptop though.
You made me laugh with your ex wife comment.
mightyjim4:
I've got a few shirts up for your viewing pleasure...just wanted to make sure you knew.
0
Okay.

This week's Top 5 (in no particular order whatsoever):


1. My son starts kindergarten next week!!! YAAAAAY!!!

2. I joined the PTA. Be afraid. Go pee if you have to.

3.


4. My long lost friend isn't so lost anymore. I missed you jerkface!

5. This is sooooo fucking hawt!
VIEW 5 of 5 COMMENTS
phatlaces:
Boooo at #3.

Yaaaah for Top 5!
velvet_petal:
This song goes out to you Mr. P.T.A. member

http://www.youtube.com/watch?v=ExFO3reFQ5Q

0
I'm not hungover.

But I do feel icky.

I haven't had a real break in the action since Comicon.

This weirded me out.

VIEW 7 of 7 COMMENTS
doublel:
Okay, so as soon as the vid started the music, I was pretty sure it was Aphex Twin. Of course, it is not, but it definitely smacks of the Chris Cunningham + Aphex Twin collaborations, such as this gem...my personal favorite (and BTW, it's the wonderfully uncut version):



(If you're impatient, you can roll it on up to the 3:30 mark)

This was my ringtone on my phone FOREVER. surreal
velvet_petal:
there is an uncanny similarity, it is true.
but,we are still friends.
0
So I went to a company event last night- bowling night.

Too much fun! And I didn't realize we had so many super cute gals working here. Aaaand I got hit on by three of them. Sooooo I darnk for free the whole night, other than the free beer and pizza. Who'd have thought that chicks would be buying moi drinks?

I also...
Read More
VIEW 7 of 7 COMMENTS
bigpoppa99:
NICE!!


The girls at my job... well Incoming freshman was born the year I started college biggrin
riz:
What?! You're going to punch me?! shocked blackeyed wink
0
Ack. Nevermind. I am le suck. frown
VIEW 6 of 6 COMMENTS
ortus:
You'll figure it dude.

Is there a testing group or board anywhere on the site where you can go play around with the board functions? Saving that, go find a quiet little group that hasn't been posted to in years and play around in there to hone your skills. wink
phatlaces:
Nah, but I can't wait till you figure it out. biggrin
0
The silicon chip inside her head
Gets switched to overload
And nobody's gonna go to school today
She's gonna make them stay at home
And daddy doesn't understand it
He always said she was good as gold
And he can see no reasons
'Cos there are no reasons
What reason do you need to be show-ow-ow-ow-own?

Tell me why
I don't...
Read More
phatlaces:
Stop crying ... here's a comment.
0
I shall now try to time-out a Tupac song and stare at the resulting exsheet with a blank expression while willing the model sheet to draw it's own keys.

If you understood any of that, then you know my pain.

I'd rather be surfing.
VIEW 3 of 3 COMMENTS
phatlaces:
I'm a dork, so don't laugh too hard at me, but my weekend would be going better if the animals I need on Zoo Tycoon 2 were cheaper. Damn these 20K endangered animals. LOL

Nah, it's been a nice weekend, went out to eat with my family. Played online. Nothing too special. I could go to a friends house but I probably won't.

Yours?

Why tune out 2Pac, he's the man... LOL
after_monday:
Please remind your friend it is "Tupac, not 2pac". So degrading.