0
VIEW 5 of 5 COMMENTS
vanarawr:
thanks and yea dermals are pretty cool =)
callistus:
Looks great, but I will admit I didn't know what they were called.

Lovely!!!
0
http://www.ihatethemedia.com/the-story-of-the-lone-marine

Check it out, One of the most motivating things I have ever seen.
Semper Fi!!!
callistus:
Yup, awesome!!! Semper Fi.
0
so I quit my job today and damn I feel great!!!! I should have quit a long time ago bcause of they way I was being treated but know I decided to stay, wow i really feel great, I dont know why I put myself through that, and its sad that my co-workers noticed how I was being treated and are sad to see my...
Read More
VIEW 5 of 5 COMMENTS
vanarawr:
lol thanks i hope so
callistus:
Jeez, sorry you were having so many issues at your job. Hopefully you'll find something much better soon. smile
0
im back! I got permission and I will be able to model now! yay im so happy.
as for some bad news my grandma in cali isnt doing so well so i may to flying out to cali soon.
But Im happy im back and I will be getting on more often =)
VIEW 11 of 11 COMMENTS
floydian:
hope you've been doing well!
callistus:
So, how you doing?
0
so yea im not going to like writing this blog and im sure a lot of you will be upset.
But it turns out m fiance does not want me to model for SGfrown which I understand but I really wanted to do it but o well. I havent been on as much lately because im trying to forget about SG and im even thinking...
Read More
VIEW 18 of 18 COMMENTS
dmstarsailor:
Finaly!!
19duscav:
Aww....well I support your choice in any way it may go...however sad to say bye but def whatever you do stay in contact with ppl! And modeling can consist of many ways, not to butt in but many men dont want to see or know of others seeing their loved ones nude.....sorry it could already been said just i will be honest and didnt read everything. However being married once before and i know my mistakes....if one truely loves another they will support anything that means alot to the other either if they like it or not. Ok sorry just figure i would say sumthing sorry
0
hello everyone!

so went out to the strip club again, nothing as exciting as the last time though my "friend" wasnt there =( lol

anyway something did happen that I thought was kinda funny and like omg.

when we first got there there was this one guy there and he was very loud, annoying, and like effin drunk! well after being there for a while enjoying...
Read More
VIEW 7 of 7 COMMENTS
floydian:
You def don't look like a stripper! But when a really drunk guy sees a hot chick in a strip club, he probably isn't in the frame of mind to be thinking, "WAIT!! Those are Converse on her feet, not 6" f-me heels!?"
dmstarsailor:
where are you going??????????
0
so umm yea I really fucking hate when ppl talk shit about SG! it really pisses me off. Ppl are just so closed minded its sad and there lucky death note is not real because if it was omg these fuckers would be dead!!!! but seriously how are you just going to judge something you have no idea about and when someone tries to explain...
Read More
VIEW 7 of 7 COMMENTS
tlm_:
Why not work up to doing a set. Take some sexy pictures where you keep your clothes on, post them here, get feedback. If you feel comfortable with that level, move on to being less dressed until you feel comfortable enough to take the plunge and do an actual set.
tastycorpse666:
For sure, I had these fucking 10 year olds talking shit about my SG shirt. I tried explaining it and their response was, well you need to wear a shirt showing girls naked not covering them up. Then the stupid parents came over and said that they were all whore and sluts. that turned into a big argument. For people that don't understand what SG is all abot, Manko has a really good perspective on it in the Italian Villa dvd.
0
So I just got back from a strip club and OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I had the greatest time ever!!!! I was really nervous for some reason when I got there but after drinking a beer I relaxed and when I saw boobs I was like holy shit those are boobies!!!!
man these girls can shake there ass!! I wish I could do that but sadly I was...
Read More
VIEW 12 of 12 COMMENTS
felixdakat:
Where did you go? You need to come to ATX so we can take you to where we go!
vanarawr:
uh the only place in victoria lol maximus, it really wasnt as bad as everyone says it is. me and angel wanted to wait to go somewhere better but I just really wanted to go a strip club lol. and ok sounds cool maybe angel can schedule some time off and we can go up there
0
VIEW 4 of 4 COMMENTS
guitarpicker:
You're so gorgeous!
vanarawr:
thanks!!!!
0
VIEW 10 of 10 COMMENTS
dmstarsailor:
You look pretty
acide:
Hey! Thank you for your comment! biggrin
You're lovely!! Have a nice day! love
0
VIEW 4 of 4 COMMENTS
dmstarsailor:
You look pretty
vanarawr:
haha thanks everyone =)