Saturday Feb 02, 2008

0
We should do this in chat someday, HAHAHAHAHA

eeek

VIEW 8 of 8 COMMENTS
awesometj:

i'm good for not moving for hours

brawler:

Your profile pics makes me wonder if your comp is an extension ofyour penis..

Tuesday Jan 29, 2008

0
How many 5 year olds could you take in a fight?

http://www.howmanyfiveyearoldscouldyoutakeinafight.com/

36
biggrin blush
VIEW 8 of 8 COMMENTS
bearnked:

20, yo!

doll_:

apparently, 23.

Saturday Dec 22, 2007

0
Punk Rock Flea Market finds!

Reservoir Dogs 10th Anniversary Edition Pink DVD $3
Bubba Ho-Tep DVD $3
A handful of Spiderman comics with appearances by Venom EASILY worth $10 each for 50 cents each!
3 early issues of Modern Drunkard magazine for $1 each
And VINYL
Dio Holy Diver $1
Quiet Riot Metal Health 50 cents
Rolling Stones Tattoo You $1
Rolling Stones Through The...
Read More
aaamy:

Word.. good stuff wink
I'm still salty that they changed the date 'cos otherwise I would have been able to go frown
RAAAAR!

figmentation:

What loot!
Good for you!

biggrin

Tuesday Nov 27, 2007

0
This is fun, you should all do it

Directions:
1. Put your iTunes, Windows Media Player, etc. on shuffle.
2. For each question, press the next button to get your answer.
3. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS. OR YOU WILL SUFFER THE CONSEQUENCES
________________________________________________
(forgive my ipod shuffle and its limited songs)

1.) Whats your mood?
Vitalic...
Read More
VIEW 3 of 3 COMMENTS
lizardam:

Ugh, I must be really bored....as I almost never participate in these things.
Here goes nothing......

SPOILERS! (Click to view)

1.) Whats your mood?
Runnin' Down a Dream.

2.) Describe yourself:
Tush.

3.) How do you feel about yourself?
I'm Waiting for the Man.

4.) Describe your ex boyfriend/girlfriend:
Mr. Woman.

5.) How did your last relationship end?
Cold Shot.

6.) Describe your family:
Pusher Man.

7.) Describe your current location:
Piece of Wind.

8.) Describe what you want to be:
Storm in a Teacup.

9) Describe your best friend:
Crossfire.

10.) Your favorite color is:
Ten Years Gone.

11.) You know that:
One in a Million.

12.) What is the weather like?
Stand by Me.

13.) If your life was a television show, what would it be called?
6th Avenue Heartache.

14) What is life to you?
Hang me up to Dry.

15.) What is the best advice you have to give?
Via Chicago.

16.) Describe your love life:
Trouble.

17.) How are you going to die?
I Want You.

18.) If you could change your name, what would you change it to?
Love Train.

19) What do your friends think of you?
Do You Feel Like We do.

20) What is your funeral song going to be?
I Love Living in the City.


Oh and yeah....The Hold Steady rocks.....saw them in the city the other night.... biggrin

dearambellina:

Hahahaha I just laughed sooo loud. Thanks for that biggrin

Wednesday Jul 25, 2007

0
Post-surgery post. Day 2 of couch surfing has come and almost gone. Im not in terrible pain, but it is a new and different pain i havent felt before. Popping vics and percs trying to figure out which helps more. So far, both seem to just make me a bit sleepy and the knee pain remains present. frown

It was my first time under anesthesia and...
Read More
VIEW 7 of 7 COMMENTS
soundbasher:

hope your having fun with that shit, u know i feel ur pain

meow:

Thanks for the comments on my new set! kiss

miao!!

Thursday Jun 28, 2007

0
Lie with Me...


Holy shit, this movie is intense, and so fucking hot.
If you havent seen it rent it, trust me. (or look for it on Showtime on Demand in the "after dark" section heehee)
eeek love love
nousername:

now i can say i seen it and leila... what about her again?

oh yeah HOT and fun

Thursday Jun 07, 2007

0
PUNK ROCK PROM THIS SUNDAY AT FAST, CHEAP, & OUT OF CONTROL

Come dressed to kill, Philly Rollergirls will be in attendance, hopefully getting naked, i love me some rollergirls, hahaha love

Fast, Cheap, & Out of Control @ Club Fluid
10pm to 2am, 613 S 4th St, Phila PA 19147
$6
$1 pabst from 10 to 11, $4 shot+lager specials all night
lots of debauchery, FREE
eeek biggrin
stuntcock:



Sunday Jun 03, 2007

0
moldspawn:

Totally not related to your blog post.

Your dog is SOOOOOO cute! Omg.

I am most likely not bringing my dog frown. He's gonna stay with the ex.

nousername:

last time we went to this my bf and i had a hell of fuckin night...

good times good times

Tuesday May 22, 2007

0
Skinny Puppy show on June 8th in Philly, hit me up if you are going!