Excuse me in advance for my bad English. Since I was little, I've always been caught because of my weight and my masculine character. I was very nervous and because I could not control myself, I was always hungry I wanted more and more. All this has caused me some problems, especially psychologically. Insecurity in the first place and getting around obviously did not help. I always went out with male friends, the girls always looked down from me as if I was a sucker, while with the males I got better. At least they did not make any trouble to spit it all in the face. All this, with the passage of time, made me grow stronger, I realized that I was drowning in my fears and in the grips of all. One day I saw the site suicide girls and wanted to be like them, like those gorgeous girls, tattoos, particulars (I love strange things !!) but above all beautiful. For that reason and many others, I decided to fight what was part of me, food. On the top floor, I became the person I am now, confident of myself, scratch you (I'm still working obviously and I will never stop) but happy. I do not think I'm perfect or pussy, no one is, but that's what I am. I hope I have not bored you and still apologize for incorrect english.
Spicyroller.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Scusate in anticipo per il mio brutto inglese. Da quando ero piccola, sono sempre stata presa in giro per via del mio peso e per il mio carattere mascolino. Mangiavo molto sia per nervoso e sia perchè non riuscivo a controllarmi, avevo sempre fame ne volevo sempre di più. Tutto ciò mi ha causato vari problemi, soprattutto psicologicamente. Insicurezza in primis e l'essere presa in giro ovviamente non ha aiutato. Sono sempre uscita con amici maschi, le ragazze mi hanno sempre guardata dall'alto in basso come se fossi uno schifo, mentre con i maschi andavo più daccordo. Almeno loro non si creavano problemi a spiattellarmi tutto in faccia. Tutto ciò, col passare del tempo, mi ha fatto diventare sempre più forte, ho capito che stavo annegando nelle mie paure e nelle prese in giro di tutti. Un giorno vidi per caso il sito suicide girls e volevo essere come loro, come quelle ragazze stupende, tatuate, particolari (adoro le cose strane!!) ma soprattutto bellissime. Per quel motivo e molti altri, mi sono decisa a combattere quello che era parte di me, il cibo. Piano piano, sono diventata la persona che sono adesso, sicura di me stessa, cicciotta si ( ci sto ancora lavorando ovviamente e non smetterò mai) ma felice. Non credo di essere perfetta o figa, nessuno lo è, ma sono ciò che sono. Spero di non avervi annoiato e scusate ancora per l'inglese scorretto.
Spicyroller.
VIEW 5 of 5 COMMENTS
orock:
beautiful spirit
blackfish:
Great story! Be who you are... you are amazing :)