0
VIEW 19 of 19 COMMENTS
toxic:
I still want you to stay here in SG land! btw I hope you had a great turkey day and have a great weekend smile love
josephd:
Hey how have you been?
0
Hello all.
This Sat I will be meeting up with Leandra and some other crazy kids for miss Dinos 21st bday. woot! woot!
Then the following weekend is my 25th bday. eeeek! haha. Think we are gonna do dinner and then drunk glow bowling. good times good times.

I went to LA last weekend with my boyfriend and my brother. Theres no way you...
Read More
VIEW 22 of 22 COMMENTS
short:
good times!!!!



more in my album!
leandra:
Awww the 3 bff's! So cute! totally stole that pic for my blog.. and the one with Yummy. Thanks Short!
0
VIEW 7 of 7 COMMENTS
silvi:
thank you babylove!! and these pictures are soooo godamn cute
duchessofkma:
awwww... I think I just got a cavity from the sweetness of those pictures ;o)
0
VIEW 12 of 12 COMMENTS
brassbancroft:
That is one hell of a handprint.
rosaleigh:
Ummmmm I miss you. frown Update more often!
0
VIEW 14 of 14 COMMENTS
dino:
But remember! I get all of the juicy details!
sugadaddi:

Hi SafeHaven:

Your last salon set is so damn hot, I'm blown away that you weren't selected as an SG! Can't wait to see further attempts, please keep them coming. love
0
VIEW 20 of 20 COMMENTS
elly:
I know! Isn't it ridiculous?! I love it smile
I can't resist the 'stache!

Maybe he'll grow one for you me and the dd... haha
addison:
I will def. let you know when it comes closer! Im so excited about the tour! weeeeeeeee
0
VIEW 25 of 29 COMMENTS
scottsmallin:
wooo wee. have fun.. and let me know what the competition shall be asap. woo wee
katchooo:
you mean of this month?
we are gonna have to paint hte town red!
0
VIEW 21 of 21 COMMENTS
nonfcomm:
Go pink! You know we are pulling for you! kiss
meow:
Thanks for the comment on my "Revolution" set! kiss

miao!!
0
VIEW 25 of 40 COMMENTS
asistid:
I miss you miss SafeHaven~
It looks like you're having way more fun in California than I am in Texas. Hmm....maybe I should move?
kiari:
wish i could of been there whens the next one?
0
VIEW 25 of 31 COMMENTS
dino:
just a test..


dino:
Sorry it took so long. My internet connection sucks and there were some complications. I only had time to do this, but you can save them to your cpu and upload them to a blog. I'll probably do it tomorrow after work.



Haven and Dino: Passion Pickle