Friday Sep 09, 2011

0
DAMN YOU TRANNY PORN!!!! confusing my boner like that
VIEW 3 of 3 COMMENTS
msselfdestruct:

HA!!! EL SUICIDO LOCO

msselfdestruct:

btw....where's those naked pics we heard about?? tongue ooo aaa

Monday Sep 05, 2011

0
since all the cool kids seemed to be doing it, i joined Tumblr and google +

http://replica2618.tumblr.com/

if you want in on google + let me know
VIEW 3 of 3 COMMENTS
replica2618:

nahhhh. google+ is still pretty weak

msselfdestruct:

agreeed

Tuesday Jul 26, 2011

0
i was thinking of putting some new pics of myself on here but come on, who wants to see nekid pics of me?
VIEW 7 of 7 COMMENTS
msselfdestruct:

you want me to post the naked pics of you? i can totally do that. videos too. tongue

replica2618:

shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. i need to take some new ones. but i can't think of any new ways to take them

Sunday Feb 27, 2011

0
it's been a long time since i've posted anything here. just want you all to know i'm still alive and love you all

Tuesday Nov 16, 2010

0
heartbaker:

smile

Tuesday Sep 14, 2010

0
msselfdestruct:

happy birthday mister. i got you your favorite thing....disappointment!

kisskisskiss

Sunday Aug 29, 2010

0
msselfdestruct:

omg youre so OLD! you should come back to florida so i can take you out to celebrate! tongue

Sunday Jul 18, 2010

0
me fucking around

[VIDEO][/VIDEO]
msselfdestruct:

king of the nerds lovelovelove
kiss

msselfdestruct:

you need to see it! youtube it or check out tnawrestling.com. if you watched ECW back in the day you will get a kick out of it. i took a ton of pics but my camera was acting strange so only a few came out not totally blurry. ill post em when i get a chance. smile

Sunday Jun 20, 2010

0
i've been doing the southern state work tour lately. texas last week, arizona this week and (maybe) florida next. swamp balls all around.
VIEW 3 of 3 COMMENTS
msselfdestruct:

i <3 Mr Anderson. hes an asshole. you know im a sucker for your type. tongue

timber_:

and oily beaches?

Thursday Jun 03, 2010

0
apparently there's a couple of bald eagles out here by me and i've finally seen them. can't say i've ever seen one before. it's kinda cool. if i had a high power camera, i'd take some pics but i don't and they're are kinda out of the way and the cops say that if you go anywhere...
Read More
msselfdestruct:

jealous of what? harry potter land?? come back to florida and ill take you silly! wink

Friday May 21, 2010

0
VIEW 4 of 4 COMMENTS
msselfdestruct:

totally awesome...that is your news AND the fact that i get a new picture to gawk at since you havent come to visit lately frown
kiss

msselfdestruct:

yay my plan worked! miss you too wink

Tuesday May 18, 2010

0
so what's shakin bacons? and i guess tofu bacon for you veggies out there (tofacon?) i've been in a real good mood lately. don't know why. with the end of Lost and 24 and Heroes not coming back, i should be sad. i haven't been anywhere really exciting lately (i go back to nyc next week). wanna head back to FL...
Read More
msselfdestruct:

morningstar farms veggie bacon YUM!!! (save the piggies!) oink
and damn right you better come back to Florida! kiss