I'm back!

2

hey all guess who's back! Sorry I've been away so long things have been nuts! Let's see I've gotten a dog a beautiful mutt that was found roaming the streets who is now the love of my life and my cuddle bug she was a gift from the great pumpkin lol I got heron halloween. I've fallen headover tea kettle...
Read More

VIEW 4 of 4 COMMENTS
oxy:

good to see you back.

faeriebarista:

Ummm photo shoot time! Now! 

Wednesday Oct 02, 2013

0
I'm back Faire is over I've finally caught up on sleep and I'm ready to go! Happy hockey season everyone Lets Go Devils!tongue
VIEW 4 of 4 COMMENTS
littlejohn22:

yeah, and the Devils play tonight

faeriebarista:

That means photo shoot season!

Monday Aug 05, 2013

0
Welcome to Renaissance Faire i might as well be dead. so exhausted i feel like crap blah.
VIEW 5 of 5 COMMENTS
elfrockstar:

i cant wait to get there. only a few more weeks

littlejohn22:

Hope you are having a grand time... beside feeling exhausted

Saturday Jul 27, 2013

0
Hanging out with the guys from 2tone tattoo in Asbury Park come get some sick ink from my boys xoxoxox
littlejohn22:

Awesome... hope it goes well

Monday Jul 22, 2013

0
Hey all sorry I haven't been on in forever my computer crashed . Just hopping on at lunch to say hey and if any of you are gonna be at the Visionary tattoo and art festival in Asbury Park Nj this fri sat and sun come look me up and maybe get some sick ink from my guy. Xoxoxox RennieCat
VIEW 6 of 6 COMMENTS
lord_renob:

Glad to hear you haven't fallen off the face of the planet. wink

jcourtney:

Wish I could be there. Enjoy. kiss

Tuesday May 21, 2013

1
VIEW 14 of 14 COMMENTS
blanezbrain:

Butt is a work of art...

oxy:

and what a nice bum it is.

Tuesday May 21, 2013

0
im headed to work but i feel like having some fun today.......so i think today we shoould play ask RennieCat so g oa head and post or message me any questions you've been dying to know the answer to xoxoxxoxo RennieCat

Monday May 20, 2013

0
VIEW 4 of 4 COMMENTS
littlejohn22:

Gotta get me to Disney soon, love the buff

skipb:

Glad to hear things are going well, and that the dating thing is working out. The Disney pics look like a lot of fun.

And of course, the bedtime pics look great too wink

Have a rgeat week! smile

Thursday May 02, 2013

1
VIEW 4 of 4 COMMENTS
littlejohn22:

I hope your vacation rocks... drink it in....

skipb:

Yay for vacations smile Thanks for the pics; can't wait to see more from the shhots.

Hair looks great, ad n Ilove the panties and cmisole.

Saturday Apr 27, 2013

0
so on top of the killing my mirrior i gave myself a concussion it was a wonderful way to start my friday and yet i was still in a great mood im very excited about vacation but im more excited about this weekend tomorrow i have the 5k and a date im really happy he makes me smile which is fun although my cheeks hurt...
Read More
VIEW 3 of 3 COMMENTS
skipb:

Ugh, sorry about the concussion. I hope you reover soon. My nephew and brother in law have both had concussions, and it's been rough on them. I hope you don't have any major issues.

Hope you have a great weekend and do well in the 5k.

Love the pics, smile smile

lord_renob:

Hey nothing wrong with having some sore cheeks...oh, wait, you didn't mean the cheeks on that lovely heiny did you. wink Hehe good luck with the date, you deserve some happiness!

Thursday Apr 25, 2013

0
nothing screws up your day more then starting it by taking you mirrior off your car with your fence.yup my stupid ass backed clear into my fence ugh. I'm getting my hair done tonight need something funky for the summer hope everyones day is going better the mine xoxoxoxoxox Rennie Cat
VIEW 4 of 4 COMMENTS
littlejohn22:

i did the same thing while backing up and my chimney was there.... hope your weekend gets better

phasia_s:

Uhh that's terrible... well i hope your hair looks fantastic!

Wednesday Apr 24, 2013

0
kisswohoo! what an awesome couple of weeks vacation in 9 days im packed and ready to go bathing suite is washed and my walking shoes are ready for all the walking at Disney. I did a 4 mile hike with my mom this weekend had a wonderful date lots of smiles and im just so happy. Getting ready for a 5k this weekend for Habitat...
Read More
VIEW 3 of 3 COMMENTS
hanke:

cool!smile

littlejohn22:

5k, excellent.. hope all goes well on this va-ca