0
Funny, I just wasted an hour reading through my old journal entries. Very interesting as an autobiographical and a psychological exercise.
datsun:
I did that recently. Made me feel confident in some choices I've made the past couple years. smile
0
hmm, I just realized I should update my profile. Um, later.
0
Just got a gift membership for 3 months from a secret admirer. I've been off the site for almost 2 years, I'm wondering how much I'll even recognize.

*looks around*

Yep, it's pretty much like I remember. Bring on the hot alterna-chicks! weeee!
datsun:
Welcome back. smile
0
Words of advice: never sort junk mail while high. *Especially* not after you've been reading about peak oil and the collapse of civilizations.

Happy Summer!
0
Get off the internet, I'll meet you in the streets
Get off the internet, destroy the right wing!

[apologies to Le Tigre]

Democrats taking over Congress isn't victory, it just means we've stopped retreating. Time for the counterattack.
0
hmm, that only lasted about a month.... I guess I really am hooked. they got me back with a special offer for "original" members (I'm not, but whatever). So, how's everyone?
tsukue:
You're back! Heheh - I like the new name!

Pretty good - not much new - work work work, dontcha know. Staying up late to rebel against my body being really tired and to enjoy the privacy I have while my roommate is asleep. Moving soon to a new apartment which I'm looking forward to (I'll actually have a door rather than a curtain). So that's what's new with me. And you? How was your month long hiatus? Did you miss us? tongue
0
hey world! wtf?

I took the weekend off work to go to a Burning Man fire arts expo, and Bay to Breakers, and it's fucking raining! grrrrr!

damn SF weather can't make up it's damn mind! mad

other than that, life is good..... whatever smile
darwinwest:
I don't think that weather in any locale can make up its damn mind. Crazy psycho weather!

(Edited for spelling. Ugh.)

[Edited on May 28, 2006 9:52AM]
0
Went to the HowWeird Street Faire yesterday, got a sunburn, and danced to lots of awesome electronic-y music and saw lots of folks in crazy costumes. I SO can't wait for Burning Man now, I can't believe it's less than 4 months away!

Plus, while I was there I applied to join City Car Share, and since I signed up at the...
Read More
frenchy:
Stay off the sun whitey EL SUICIDO LOCO
Ot make sure to wear sun block biggrin
heresy2007:
that's an odd combination of news.
where is your girlfriend thinking of moving?
0
When the union's inspiration through the workers' blood shall run,
There can be no power greater anywhere beneath the sun;
Yet what force on earth is weaker than the feeble strength of one,
But the union makes us strong.

CHORUS:
Solidarity forever,
Solidarity forever,
Solidarity forever,
For the union makes us strong.

Is there aught we hold in common with the greedy parasite,
Who...
Read More
belljar:
happy may day indeed smile
solidarity forever!
belljar:
yeah, I went to the march downtown for a bit (had to work in the morning... boo!). but it was such a beautiful day, and totally amazing to see everyone out, taking a stand and speaking out.

and yes, I really am such an emo environmentalist. that damn trailer made me cry! I'm such a sucker.
0
The only thing better than having fistfuls of money, is spending fistfuls of money.

biggrin

For an anarchist I sure do love the conspicuous consumption. Am I a hypocrite for that? wink
VIEW 3 of 3 COMMENTS
belljar:
sorry to hear about your girl. but glad to hear that the job might be getting better.
fuji:
yes
0
Please give me evenings, and weekends!
Please give me evenings, and weekends!

(this week's disgruntled-about-work post brought to you by the band Gang of Four and the letter C)
heresy2007:
that would be nice!