1
So a lot has happened since I've been back and I just haven't updated my life at all.

My girlfriend went to mexico and cheated on me, and she didn't even have the balls to tell me when she came back. she just made up excuses as to why she needed to break up with me all of a sudden.

By the...
Read More
sammarie:
frown
1
I'M BACK!




Just sayin'.
































What's new?

No, literally, What is New?
cheshire_:
where did you go? Hi it's nice to meet you wink
1
DE-VIRGINIZED! (since before my last birthday)


Honestly though... I heard a girl once tell me that she becomes a virgin again every birthday.
True story. I'm not making this up.
So she tells me that every year on her birthday she believes she becomes a virgin again.
......
I think she just does that to make herself feel better about how many guys she's...
Read More
sammarie:
I'm so glad you're back
mimesociety:
Thanks!

Me too. It was lonely in the real world. hahaha.

Okay... maybe not "lonely".... but definitely way too fucking busy.

0
I need to update soooooo bad!


I swear this will come soon.


Also... I need to respond to a few sg emails. I swear this will happen soon too.




Sooo.... busyyyy.....!!!!!!!
















ps. I joined a dating site. Mainly because I was curious. It kinda scares the hell out of me!
pps. my phone hasn't stopped ringing. (completely unrelated)
VIEW 3 of 3 COMMENTS
miri:
Yeah, update! By the way, we need to hang out again before I leave for the Vineyard!!
mimesociety:
AGREED!
0
It's about time I updated this, eh?

So I'm assistant directing another show. Just like last year at this time, the play is being performed in a competition.
I'm pretty amazed at how far the kids have come... and then again... they are missing the most basic point in theater which is to project!
Their overall volume needs great improvement.

Anywhoo. . .

Happy...
Read More
VIEW 7 of 7 COMMENTS
mimesociety:
I'm leaving for Charlotte March 28th.
i work sunday nights - monday mornings. 10pm-6am.
so clearly a pajama party wouldnt work on those days. hahaha.

sorry. i'm typing this half cocked. too much scotch tonight.

anywhoo....
so like i said sunday @ 10pm - monday @ 6am I work. & Friday morning from 12am-6am.

free all the rest of the time.

btw- I like your post to my blog. it's insightful and pleasant. you're pretty awesome.

Send me a text or something when you get back or... anytime really.
ritzy:
I love the NFTHOW application, priceless. I hope everything has been going well with you!
0
Merry Christmas! Happy New Year! etc. etc.

My birthday was AMAZING! Thanks Miri for coming out for the festivities!
That chick is pretty rad. Meeting her in person makes me even more confident that she should already be pink.
And... she's prettier in person. (not possible!... but true)
Honestly though, I'd love to hang out with her again. She's pretty awesome.

Ps...
Read More
VIEW 5 of 5 COMMENTS
rexall:
thank you much love.
miri:
Happy Valentines Day!!
0
It's my BIRTHDAY!


..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Now make this girl pink, will ya? > Miri

k thanks.
VIEW 7 of 7 COMMENTS
comixbookgurl:
really? we will have to agree to disagree. I think it is a good movie, but not the best.
pandie:
Happy birthday new friend smile
0
I don't know where to start... if anywhere. So, I'll just say this > I < 3 Rainbow.

AND.... what should be stated even more is that EVERYONE should check out Miri's new set!

This girl is gorgeous. She is sweet. She should go pink. I honestly think she should've gone pink when she started.

I don't normally promote stuff (or people...
Read More
VIEW 12 of 12 COMMENTS
mimesociety:
hahaha. well...
wink
sammarie:
Happy Birthday!!! kisskisskiss
0
I can't believe my 10 YR Highschool reunion is coming up. Yikes! Makes me realize I haven't done enough to progress myself forward in life.

ANYONE IN BOSTON HIRING?
ANYONE IN LONDON HIRING/HAVE A ROOM TO RENT?
DOES ANYONE HAVE theater or film experience they can share with me (professionally).


I'm not looking for hand outs. I'm looking for info...
Read More
VIEW 9 of 9 COMMENTS
mimesociety:
yeah. I'm old. hahaha. I feel like i should still be in college though. there's so much more to learn, and I've learned I want to learn more than i did.

Thank you. I'll be searching hard.


lalou:
Omg, I thought that I had bottled up all my laughter my entire life and just let it all out when I saw that Power Rangers suit. Such a pity they don't have it in my size, lol.
0
I've been promising a Blog of Epic Proportions well... HERE IT IS!!!..... just kidding. It's still coming. but let me first tell you about what has been delaying me.

I get a call the other day from Boston Casting asking me to come in for an Audition. It's a low level audition, I know that, but it's something. I need to...
Read More
comixbookgurl:
aww its good to read more about ya.. haha im still waiting on the epic proportions
mimesociety:
you'll have to wait a bit longer... because the blog is getting longer. oh my goodness. just when i think it's about done... i out-do myself and make things worse. well... worse for me... better for this blog. hahhaha.

I've been tripping on children's benadryl the last 3 nights. ho-boy! that stuff packs a whollop to this tiny frame.


dreaming all sorts of weird shit.



anywhoo....


Blog soon. hopefully. I've got SOOOOOO much to add!!!




look for "new" bands on my blog sooner than the EPIC blog.
0
Don't worry. The new blog post is on its way. If you put it into WORD format it's over 7 pages long already, and that's without pictures.

Anywhoo... I figured I'd do a QUICK UPDATE: Brought my car to the shop to figure out what was wrong with it. (I already knew what was wrong with it, but i just wanted...
Read More
comixbookgurl:
confused
mimesociety:
why confused?
0
Just so you know... a blog of EPIC PROPORTIONS is coming that will reveal the adventures I've had since March.

Oddly enough, EPIC PROPORTIONS is the title of the play I will be directing at my former High School. smile




on that note.... I'm off to find a job!
comixbookgurl:
Wheeee!!!!
gorgeousface:
Let me know how the job search goes smile