0
blah i cant wait for summer! its getting less cold yay
VIEW 7 of 7 COMMENTS
xoch:
i like your pics!
tarion:
Yeah bring on summer!
0
so ive moved in with my roomie, got a job at a wicked rock n roll place on granville, right downtown. they have a tv show on slice, there not filming now, nor doi know if itll be a hit and have a second season... but im hoping!
check it out on slice at 9pm vancouver time. wednesday nights,or come get a chop
hor:

Ooo, sounds like a cool gig! Is there a website for Slice that streams the show? I'm unfamiliar with crazy Canadian television. tongue
lickrish:
http://www.slice.ca/Shows/ShowsPage.aspx?Title_ID=231358
i copied that from the slice web site


go to slice.ca
then go to shows
then chop shop!!

yea, i wont be on the season, cuz i just got hired, but check it out... haha. apparently a lot of it was staged... but thats how all reality tv is! its been fun so far!
0
i quit my job! im moving to downtown van, im so stoked. kinda nervous, dont got a job yet, but ive ben doing hair for almost 5 years, so im not worried.... wish me luck! im going to stat applying when im settled, in feb.
VIEW 12 of 12 COMMENTS
booksartyoume:
i wish you more than well. be safe, and blessings and good thoughts your way.
timothy
sauda:
Best wishes! Sounds like such adventure. smile
0
im back from hawaii! i had such a blast, snorkled, surfed (not gonna lie, im a way better snowboarder! damn) lied on the beach and drank a LOT... (americans have SUCH CHEAP RUM!) we hiked diamondhead,the view from the top was AMAZING! i was signed up to swim with sharks, i was SO fukn stoked, and the company messed up the days,they booked...
Read More
VIEW 14 of 14 COMMENTS
nitika:
hello
memorare:
Such an awesome set!!! Very well done! No problem at all for commenting on it!!
~hugs~
0
i have a set up for review tonight! it was taken at burningman,(actually before the first set i took) so technically the first set i have ever taken... its a lil taste of the burn, i wish i could say more, but burningman you cant put into words,you have to experience it for yourself,its the best place on earth, home! enjoy
VIEW 25 of 25 COMMENTS
niobe:
Thanks! smile
bigbilly:
So you were at burningman... my buddy had his tour bus out there for one of the head guys... and well.. I was told it was horrible.. but I guess you had a different experience.
0
I just found out my dad is taking my family to hawaii for xmas! yay. i love christmas,but i hate being cold! im excited, i love hawaii... then i can come home just in time for the snow to be good enough to board
VIEW 11 of 11 COMMENTS
tinka:
hawaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....i ever wanted to go there....but it is so far away and so fucking expensive frown
lickrish:
im leaving today! come with wink itll be worth it! xx
0
VIEW 11 of 11 COMMENTS
lickrish:
*blush* thank you!
ooo its sooo itchy i cant wait for it to heal!! im gonna do a new set once it is... probably in the new year, after i jog off all the xmas feasting tongue
alkaline:
I dunno what we should do but it should be really clever. hahah
I was thinking maybe a play on a tv show or movie.... something people can recognize but with our own twist to it??
Or outside somewhere awesome.. though itll probly still be really cold out. HMMMM... I am thinking hard - let me know if you come up with anything?
0
thankyou for all the positive feedback everyone!! for all of you who havent check out my first set,its in the hopefuls, check me out! *fingers crossed* kiss kiss
VIEW 21 of 21 COMMENTS
kraven:
well hello my little hottie!!! I was writting you to thank you for your sweet comment you left on my set... that was soo nice of you and u know i love ya right back!! I am so glad you liked the new set!! I simply can not wait to see more of you!! Have a great week! talk soon my dear!
alkaline:
Sounds goooood to me. I'll be a lot less busy after the new year as well. I'll send a message to the Vancouver staff photographer and see if shes interested in shooting us. I think we could do an awesome set!!!

xoxoxo
Alkaline
0
I finally get to check out some SG sets on here,and i cant help but snoop, there are truly some beautiful women on here! your all amazing
VIEW 8 of 8 COMMENTS
smyth:
i really love your new set! good luck smile
lickrish:
thankyou! *fingers crossed*