0
i have a new boyfriend. smile yay!
jekyllandhyde:
Good then?
0
things are wonderful and terrible at the same time. ah, the sweet contradiction of love. sigh.
groove:
At least it keeps things interesting... smile
jekyllandhyde:
Is it bad if you get used to that?
0
i got into a car accident last night. totalled my mom's car.....it sucks. frown my tailbone hurts like a motherfucker and i have a big scratch on my chest.
hi_bias:
frown at least you're relatively okay.
groove:
damn, That sucks. But at least you are mostly unharmed!!
0
i love making out. kiss kiss kiss kiss kiss
groove:
Who doesn't? smile
0
why do i have to be so emotionalllll?

got my heart broken twice in the last 2 months. frown
otter:
frown

*Hug*
groove:
That sucks... *hug*
0
OMG.

me=mega happy. love confused blush biggrin
VIEW 4 of 4 COMMENTS
hi_bias:
why why why?!?!?! biggrin
hi_bias:
whoa! when did the breakup happen? and is "sorry" or "congratulations" appropriate for this? biggrin
0
my easter was wonderful! kinda messed me up for awhile food-wise though....blah. gonna try to get back on track starting NOW! and as soon as i can get my bank account figured out and my gym membership paid, i'm gonna go and start working out regularly. smile

i've been enjoing my time off for the most part....spending lots of time on the...
Read More
hi_bias:
ohhhhhh... reading for pleasure... how i've missed that. lucky you.
0
ahhhh. i hate internet drama. not on this site, thank god. does it make me a complete nerd/loser that i was crying over this bitch being mean to me for no reason on a forum earlier? probably. le sigh.
VIEW 4 of 4 COMMENTS
groove:
Weird how people you've never met in real life, and probably aren't ever going to can get to you like that... isn't it?

Fuck 'em.
immortalloki:
yippee! good to hear from you! how's life treating you guys?
0
hi_bias:
mmmmmm... late-night wal-mart food. too bad my roommate hates the place, or i'd have more of it.
0
ilu gordon ramsay. <3 love
nomnomnomnomnom
VIEW 6 of 6 COMMENTS
jslade:
Yeah, the dude's got a hairy chest. What did you think I meant? biggrin
labelleariel:
i had no idea lol. me=fail.