0
Why Love is Like Money.

It's simple really, you buy a house or a car today for x amount of money, and it depreciates in value over time. So does love. Love is a market commodity, like money, or any purchase, it is subject to the whims of the market. Love today can be meaningless tomorrow, much like the $200,000 house will sell...
Read More
gi_jo:
sad way to look at it...but DAMN it's spot on sometimes!
johnny_lethargic:
Damn that was cynical haha, that's what happens when I post after a 12 pack wink

I need to stop drinking...
0
I really need to learn how to fuck people in the ass. I mean, I get fucked in the ass on a regular basis, as I'm sure most people do. I often see people driving around in luxury vehicles in this "bad" ecoomy, and think to myself: "I wonder how many people that guy fucks in the ass on a daily basis." Of course...
Read More
0
fatality:
well, i, for one, am hugely impressed!
johnny_lethargic:
Now where did my image go? hmmm, my account is acting flaky lately. *re-uploads*

Thanks Fatality for the comments smile
0
VIEW 4 of 4 COMMENTS
nikoll:
Very pretty smile
johnny_lethargic:
I did a bit of an edit, I knew I shouldn't post things when they are fresh!

Thanks for the comments
0
Holy shit, I've been on this site since 2004. I'm getting old...



Boners for everybody
0
mayumii:
Thanks for your message.
I drink a bottle of wine biggrin
0
Ok, so I'm here sketching lovely ladies, and I notice a bit of a trend- that the tops of everyone's heads are cut off! Is this some sort of tribute to Schiele? I've actually done some paintings where I've done the same, and I feel that people are disturbed by it (if anyone cares I can post them). But man, how...
Read More
elea:
Thanks! Yeah I'm starting to be more careful too. People are just insanely rude to pedestrians here...
0
hexxus:
hehe i like that =]
persephone:
Oh my gosh, that's awesome, I love it!
0
0
Some maybe SG interesting art (not mine) http://gorillaartfare.com/author/main-loop/


Getting tired of being in love with someone who isn't anymore, apparently. Guess I'm more of a gorilla than a chimpanzee*.




*Which may reflect on my testicle size. Don't worry about it ladies. ooo aaa