0
ia9os_demi5e:
OMG!! It's *beautiful*! Bet the pooch is in heaven biggrin
Might try to give a call this evening and see if you can make it out for dinner or somethin' kiss
0
. . .
Read More
cassy:
hey that's cute, i like the pooch too wink
mariposa:
Sweet Place!
0
cassy:
very cute punkins smile
0
Ah Briscoe County, Jr. Your not-so subtle humor is a breath of fresh air, and your quick moments of truly subtle comedy never cease to have me laugh my ass off and grab for my six-gun.

"Either this will work or I'll be in Denver for lunch."

High-larious.

Entertainment thy is name is Bruce.
__anna__:
erf...hmm...hiya
0
Kurt Vonnegut, Jr., died today. He was 84 and 5 months old to the day.

If my digital camera were working, I would post a photo of my back piece, which is his tombstone from Slaughter-house Five.

I can barely manage to sum up what his writing taught me. He taught me that this world is a horrible place, but it is filled with beauty...
Read More
0
1. What did you do in 2006 that you'd never done before?
A whole lot of things.

2. Did you keep your new years' resolutions, and will you make more for next year?
Sort of. And sort of. I don't care.

Resolutions that I did not keep:
See don't care.

3. Did anyone close to you give birth?
Yeah. Chandra did. Good...
Read More
VIEW 3 of 3 COMMENTS
pelafina:
it is it is.....

I'm kind of fanitical about gaimen. How exciting for someone to know.
ia9os_demi5e:
Um...I didn't *make* you do the cheesy survey. tongue
There's been a lot of shitty personal tragedy and general crapitude going on, I'll tell you all about it later. I haven't even seen *anyone* in the past few months cuz I didn't feel like I had anything to offer but bad juju, but the worst of it is over. As soon as I have a car, coffee would be fantastic. Sorry for falling off the face of the earth. XOXO
0
I have to make the decision to spend money on firearms (for work, I swear) or on power tools (for various projects). Ha! Bow to my macho conumdrum!

I need to get through this month. With the moving, the house projects that need to get done before and in conjunction with the moving, and work all taking my attention, I have to commit ot the...
Read More
dollbabyamy:
Guns. Let people buy you power tools for christmas and house warming. You can neve rhave enough guns. That's just my $0.02, though. smile
0