0
damn jenny on the L word. how i hate you so.
VIEW 4 of 4 COMMENTS
veronika:
Thanks so much for you support w/my Veronika Squared set! smile
kelseybee:
can you call rocky mountain pizza and get them to reserve the stage for us for Friday night? Let me know the time and I'll get the event set up.

I've been asking you in the group, but I guess you haven't seen it. If I don't hear back tomorrow I'll cancel.

Thank you smile
0
zomg my cabinets get here in a few days
and
i have the flu
so good and bad times
0
holy crap talk about bad luck
i just got ditched today
sucks.
oh well
thats how the cookie crumbles
now for another exciting week at work ! /sarcasm
0
so my grandfather died yesterday, and since my parents are out of town, i had to go tell my sisters and brother.
odd.
hot_rod:
that sucks dude

i lost my job, trying to find a new one
notoriouscat:
welcome back!
sorry for your loss.
0
zomg. either ive got the flu or a killer cold.
wtf its only october
on a good note
were so slow at the bar that im sitting here on my ibook
so thats a plus
less stupid people to deal with
0
after searching for a nice doghouse for my doggies i found one at petsmart on ponce, the petco in little 5 by my house had the same ones
but for 30$ more
screw that ill drive the extra 2 miles
well after i bought it i realized it was like half as big as my car
so i went next door to homedepot and bought...
Read More
0
my bday is in 10 days!!!!!!!!! biggrin
this coming weeked im gonna go celebrate it in savannah
then next week on thursday on my bday i dunno yet
then that weekend i think im gonna throw a party and cookout
hot_rod:
happy birthday
0
this weekend=nopi nationals.
cant decide if i wanna enter one of the 3 series or the 5 series.
cant enter the Z this year frown

0
bastards,
some fake company somehow got my debit card number and charged all sorts of random crap
after the 5th charge bank of america caught on that it wasnt me when they realized i wasnt in south america since at the same time i was buying a sub at subway in downtown decatur so "i will have my money back in 1-3 business days" which...
Read More
0
oh sweet.
bestbuy has tons of tv show dvd sets for 20$
picked up rescue me seasons 1 and 2 yesterday for 20$ each
goin back today to see if they have arrested development season 3, tis 20$ but they were out
and i gotta get NIP/TUCK season 3!!!!!!!! its 40 but sooooooooooooooo worth it

now ive just gotta wait for 24 season 5...
Read More