0
0
My license in suspended. I have no money. Therefore I cannot get my license un-suspended cuz I have NO MONEY TO PAY FOR IT! And I can't get a job since I can't drive. And I'm seriously falling apart.

FML.

I can't stop crying and I don't know what to do and I have no one to ask for money...
Read More
shadowed:
Hey, I know I don't know you but your blog caught my attention. I'm really sorry to hear that. I hope everything works out for you.

I hope you love your glass of wine as much as it loves you.
abracadabra4:
Sorry for your money problems frown If you need someone to talk to I sort of know what you are going thru and can at least listen....
0
Why is my SG account still in existence?? Heh..

I know i didn't pay for it so what's going on??... I got this account like 3 years ago... so i'm confused heh.
VIEW 3 of 3 COMMENTS
huw:
Welcome back!
metricoclock:
hey! welcome back i guess
0
Does anyone read this still????? If so I need some help. I'm doing amateur night for shits and giggles so I need to think of two good songs to dance to and get naked lol. I'm for sure doing NIN- Closer cuz I've always said if I was a stripper that I'd dance to that song. I need another. No rap...
Read More
VIEW 4 of 4 COMMENTS
metricoclock:
tee hehehehe where at?

just curious wink shocked eeek wink
sinjun:
Are you coming to Como's?
0
Why do I bother? SERIOUSLY! Why do I ever get my hopes up about anything? It all just falls through. People just like to fuck around with me get what they want and then they leave me once they get it. It's horrible to take advantage of someone who's desperate to get out of a crappy situation. That is horrible. Seriously. I'm...
Read More
VIEW 5 of 5 COMMENTS
sinjun:
Hey brat, it was great to see you up at NECTO. I love the short hair. It was fun to get your clothes off, we will have to try that again next time. Change that name goof, get the numbers off of there.
phrougbhouy:
i think i may have grabbed your ass on monday, i was completely wasted so if i did i apologize. lol
0
Soooooo I have an amazing opportunity that I can't really talk about... but I might be moving to New York City.... and i can't even believe how quickly things might be changing for the better for me... this is nuts.. but that's all I can say at this point... I will know in less than a week if my life is going...
Read More
quintin:
Yay!
GO GO GO.
I love New York.
0
So I hate money. I HATE money. I hate that I need a crappy job to pay my bills. I HATE bills. I hate being in debt to my parents because then they basically can tell me what to do... I hate being so GOD DAMN dependent on them still. I'm a fucking disappointment and I'm SO sick of living in the same...
Read More
VIEW 4 of 4 COMMENTS
paganrob:
I agree with what is said above.. Try and get out.. If it means working two or three jobs at first atleast you know you're working for YOUR goals, and your bills.... Not just spinning your wheels..
jorgedetroit:
Such cute pictures
0
La LA la LA LAL ALA LA AL ALAlasdfas'djlfa d

I'm bored. I added some new pictures right now because of the boredness.

GO LOOK!!!
VIEW 4 of 4 COMMENTS
tadzi:
love
quintin:
the handcuffs still are my favorite kiss
0
VIEW 6 of 6 COMMENTS
analogpussy:
Chicken Town USA? I hear there are some strange occurrences there, like the occasional ocean popping up and then disappearing even though the town is land locked, a ghost in a motel, an old light house, and a flood that almost wiped out the town. smile
kinisonisgo:
whenever you please! im all yours, add me up on msn sometime kinisonisgo@hotmail.com xx
0
Late night rehearsals are kicking my ASS.. effin theater.. ouch... anyway I put up some new pictures cuz I'm hardcore lol.... I havent showered in THREE days because I've been so DAMN busy.... arggg.... Someone come bathe me lol....

<3
VIEW 3 of 3 COMMENTS
kid_hideous:
like the new hair
paganrob:
Beautiful pictures as always... :: now where is that lofa ::
0
Well fuck me. Life sucks. I need sex.
VIEW 7 of 7 COMMENTS
kinisonisgo:
i think its your turn to post some sexy new pictures! either that or my turn to film you having sex with me! ha winkx
endlesscarousel:
right now.
on the bed, or the tile floor?
oh yeah, hi. haha.