Friday Jun 15, 2007

0
life for me has been reduced to seeing the few people who come over to get 'produce', one or two friends, 2 little girls i nanny for (5 and 3 yrs), my beautiful girl, and whatever company the television provides. i need some sort of out. i need some music or a good book. i just need to get out of this rut so i...
Read More
lilypurr:

GEEK LOVE best book I've read in years

dr_chim_richalds:

dude, heard the dear hunter?
you will shit if you haven't already!
miss you dude, i hope to make it up there to chill soon.
xoxoxo

Monday Oct 23, 2006

0

Friday Aug 04, 2006

0
i like when life changes its meaning for me.

i cant wait for you to get home.

Friday May 19, 2006

0
ADMIT IT! Despite your pseudo-bohemian appearance and vaguely leftist doctrine of beliefs, you know nothing ABOUT art or sex that you couldn't read in any trendy new york underground fashion magazine...Proto-typical non-conformist. You are a vacuous soldier of the thrift store gastapo. You adhere to a set of standards and tastes that appear to be determined by an unseen panel of hipster judges-BULLSHIT-giving...
Read More
dr_chim_richalds:

haha!
i love ya!
bok

dr_chim_richalds:

ah,
i still love ya!
tugjobz!
love

Tuesday Apr 11, 2006

0
gamecube is a cartoon

perfect for rainy days

so are umbrellas but thats for a more practical reason



video games. books. music. movies. poetry. artwork.

these woods, mountains, and beaches

escapism at its finest



i hold more stock in things of this place like shells and rocks than in our new pretty 20 dollar bills...i just wish the rest of my country would fucking...
Read More

Tuesday Mar 21, 2006

0
dont wanna be annoying but..
i fucking love my life


and i smile.
arden:

loving your life is the only way to live as you only live once

Wednesday Dec 21, 2005

0
life is really fucking interesting.
so many unexpected things
yet for some reason im still planning
im kinda over that and im just gonna let shit happen

i have bronchitis. ew.

but hey, now i get so sit online/in bed and not go to work
gives me time to myself? dont really want it.
VIEW 4 of 4 COMMENTS
dr_chim_richalds:

oh yeah, also... fuck off! smile missed you in ventura last night.

willow:

Hey! I heard Say Anything makes you wanna jizz all over ImGrowingLegs's face. That made me smile. biggrin

::thumbs up:: They rock.

Wednesday Oct 12, 2005

0
i cant decide if i like or hate the ups and downs im having



at least there are ups?
VIEW 3 of 3 COMMENTS
dyme:

kiss kiss kiss
miss you

pixie:

That "high and driving" pic is pretty cool...although, you're more riding than driving.

Saturday Oct 08, 2005

0
i've been drinking all day and its gereat. yay sparks
minnagrl1:

Sounds fun! I am sorry for being such a shitty friend in the SG world. I have been on my space a lot.

Saturday Oct 01, 2005

0
im pretty happy right now. weird.


we're playing all weekend and i am tired as hell
but happy to be playing shows a lot again

onwards and upwards
blackeyed
dr_chim_richalds:

i was there bitch!
and ill be there tonight!