Tuesday Feb 12, 2013

1
Sorry I haven't been on and posting much lately.
I just moved to San Diego so I'm still unpacking and getting adjusted and learning about the surrounding areas.

And I will busy learning my new job and still getting everything set up.
So for future reference... Sorry...

Anyhoo, I have some assessments to do.

Ta ta for now y'all. :3
oracle:

Im envious. I would LOVE to live in San Diego

Wednesday Feb 06, 2013

0
Hey guys!

I finally heard back and... my application to be a Suicide Girl was approved.

Now the hard part is trying to find somebody to take the photos and where to take em.
I can't take all the pictures myself and especially with the poor-quality camera I have.

So I'm looking for a photographer.
Can any of y'all help me out...
Read More
luce_86:

Tell me about it!! All my paperwork etc is done!! Just the bloody photographer! Xxx

dead_and_broken:

I'm sure you will find someone and congratulations. smile

Tuesday Feb 05, 2013

0
Okay.
What up.
I got into a fight with a hairstylist with a really thick accent that I couldn't understand.
So now, I have shorter, black hair. Meh /:
Someday I will have long hair again.

Shoot. What do y'all wanna know? I'm really open about pretty much everything and there's a lot on my profile.

Got questions? Comment or Message. :3...
Read More
VIEW 3 of 3 COMMENTS
countryval:

Sorry to hear about your hair appointment going wrong, good newsis it grows back. I hope the rest of the week goes well for you...kisskiss oh and btw, just wanted to also say you look greatlove

kaicito:

So the lesson is, never pick a fight with a hair stylist, at least not as long as they have you at their mercy ;-) SHort, black and sassy is fine tho.

Wednesday Jan 30, 2013

0
So last night, after dinner but before work, I got the worst phone call...

My uncle had passed away...

So I'm at a loss of words for a while due to inability to process anything because my mind is weighed down.

frown

I'm just glad I got to see him when I visited home for the holidays and he told me all of his...
Read More
VIEW 5 of 5 COMMENTS
tc_nikon:

I am sorry for your loss.

pointman11:

I am so sorry to read. I wish an introduction and welcome could be cheerier, but this is a great community and you have the thoughts and prayers of all of us. I am glad that you were able to hear him regale his Navy stories this holiday. That was probly his most favorite part that you were there and he could share

Wednesday Jan 30, 2013

0
Whatup. I'm Giz. My profile gives you the low-down. I'm bad at introducing myself because I'm never for sure what people on the internet want to hear, so yeah. Do it to it.
willy81:

Say what you feel! tongue welcome to SG!