Friday Jan 02, 2009

0
My entertainment for yesterday was putting the Safari browser on the Wal-Mart display iPhone on Suicidegirls. Next time I'll set it as the homepage.
VIEW 3 of 3 COMMENTS
bushka:

hey! thank you for your support, i appreciate it smile

sophie:

Now that is some decent entertainment!

Friday Dec 12, 2008

0
WTF, Illinois?

I hardly post and I'm not trying to be all politico-blogger here in SG, but What? The? Fuck?
VIEW 4 of 4 COMMENTS
dryad:

Merry xmas and all that!!!

anunnaki:

This little nymph just wanna say thanks for commenting my set, and i wish you a happy new year!!!!!

Keep in touch... I like the politics ;-)

Friday Dec 12, 2008

0
OK, Maytag is out of the doghouse, they sent me my parts. Mad props for Maytag!

Monday Nov 17, 2008

0
So I think my iPod is down for the count. What should I replace it with? I'm leaning toward just getting one of the iPod classics, most likely from Apple's Ye Olde Refurb Shoppe...
m0ngrel:

I'm way too much a fan of streaming internet radio to commit to an ipod
Ye Olde Refurb Shoppe has a nice ring to it tho
biggrin

bird:

thank you so much for the comment! every single on helps!!!! smile smile

Sunday Aug 05, 2007

0
Anyone know where a guy can get a nice pair of Nike Lava Domes without paying an arm and a leg?

Thursday Jul 19, 2007

0
Fuck, fuck, fuck, fuck fuck fuck, fuck fuck, fuck.
sy_old:

is that the imperial march with fucks instead of dums?

nomia:

Thanks for the comment on my set!

Tuesday Jul 03, 2007

0
So, I need to start posting here like a real member.

It sucks that tomorrow's the 4th and it looks like it's going to be shitty and rainy. Hopefully it will clear out and be nice. It's been crazy dry here all summer and it'll really bite if it rains on the one day almost everyone has off.

Oh, yeah, and...
Read More

Saturday Jan 13, 2007

0
Back on the scene, yo. Haven't been present on ye olde interweb a while. Cheers, and welcome, 2007.
VIEW 3 of 3 COMMENTS
katya:

thank you for commenting on my set, you put a smile on my face kiss

girl_afraid:

aw thank yousmile

Monday Feb 21, 2005

0
The news about Hunter S. Thompson really got to me today.
query:

I'd reverse it if I could, but the funds for the seven come from the parental units as a graduation present. The ring comes from the fiancee when ever he gets the $$ and the divorce papers. We're not getting married until after i graduate anyway. You live in Madison, huh? You like bikes?

scharpy:

thank you so very much for the birthday love!
hearts-KLM