1
VIEW 11 of 11 COMMENTS
thedarkness:
Damn it! No more Ruthi goodness. Makes me a sad panda.
grayness:
Take care of yourself, and be well. smile
You will be missed.
0
VIEW 15 of 15 COMMENTS
vedere:
The good ones always (go) too soon!

Good luck with the writing!

x
pmvirgin:
Cute haircut - short hair on girls always work better when they have a nice neck.

Good luck in the future.
0
I'm re-watching Buffy.
Haha.
Go me.
xoxo
Ruthi
VIEW 5 of 5 COMMENTS
drama:
As soon as I get paid this week I'm buying the Buffy Season 8 motion comic on DVD. I have all the comics, but I totally want to watch the season LOL
_smurfzilla_:
awesome!
0
Hello lovelies!
I'm going to blog about what I've been doing lately!
I'm currently working on my first novel that I want to actually get published! This is very exciting for me because usually I don't keep writing at something. I stop after one sitting with it and start something new- but this one, I've been working on for the...
Read More
VIEW 5 of 5 COMMENTS
b1gfatho:
That's awesome, seriously, good luck. smile
I have the same problem. I'll sit on an idea and think about it for weeks, to the point where I feel like it's all ready written, but then I have to actually write it, and I get bored and move on.

Maybe I should write as I think as opposed to keeping so much in my head. whatever
barekroell:
Happy New Year, Ruthi! you OK? smile
0
Well, if y'all make it into Roseburg, Oregon next month on the 21st, hit up Red Robin at 6:30 pm for my birthday dinner thingy tongue
VIEW 5 of 5 COMMENTS
thedarkness:
Party, party, party!
chefdaddy:
red robin, yum. happy birthday
1
VIEW 11 of 11 COMMENTS
barekroell:
ok, fine, thanks! smile
vedere:
BTW glad to hear the writing has been going. I've loads of ideas but I'm not getting them down... I want to build myself a Roald Dahl-esque shed at the bottom of my garden... -9C temperatures are putting pay to that till spring!
0
VIEW 5 of 5 COMMENTS
vedere:
How's the writing going?
chefdaddy:
Cute pics. Kind of surprised that no one made a pearl necklace reference.
0
I'm turning 20 next month. (January 21)
And everyone keeps asking me what Im gonna do for my birthday and I really dont want to do anything other than hole up in my room, eat cake, drink Diet Coke and watch BETs 106&Park.

But, apparently thats not good enough for all of my friends.

Whatever.
VIEW 7 of 7 COMMENTS
_smurfzilla_:
pfffft! let your friends spoil you... maybe they can hole up in your room too with cake, diet coke, and BET?
olsen:
Happy almost birthday.

I think your plans sound perfect. But then again my idea of fun is hiding from my friends too.
0
VIEW 9 of 9 COMMENTS
hexxus:
i saw simon today at the mall. lol he was with another girl i know and someone else i dont know. good times

i just think its funny he was mentioned here, and then i saw him.

thats pretty much exactly what happened last time lol
hellocupcake:
i want the fucking nicki minaj MAC lipstick but i keep forgetting on fridays, and by the time i remember it's sold out tongue
0
I did not cry in a certain scene of the new HP movie.
I cheered on Bellatrix.
I am hated now.
/endblog.
VIEW 4 of 4 COMMENTS
oxy:
smile
And still one more to go smile
hexxus:
xD how have you been girly?! where are you these days?
0
VIEW 5 of 5 COMMENTS
amarena:
Hmmm... whatever
_smurfzilla_:
Eeeeeee! I'd visit you! You'd be about 3 hours or so from where I'm at! ^_^
0
My Thanksgiving night in quotes and lists:

You shouldnt look at the stars.

Why not, Ruthi?

Its Dangerous, duh. I let my Sim-Me look at the stars and then I died cos one hit me.

-

My night in a list.
Food.
Wine.
Movies.
Cuddling.
Hooking up.
Diet Coke.
And here I am

-

I went to Simon's family's Thanksgiving. It was FUUUUUUUN. smile

And yep...
Read More
VIEW 3 of 3 COMMENTS
run_rabbit_run:
=)
_smurfzilla_:
^_^