0
A perfect easter...

OMG... We have done some great shoots once again... This friday we had 3 girls modeling for Tattoo Erotica, teh sets have come out great so now all for us to do is wait and see.... whatever But I really think we've nailed the idea's so have good hope....

On saturday we had our model Rosa back for her second shoot...
Read More
VIEW 4 of 4 COMMENTS
candee:
superrrr moooie foto van rosa, echt zo sprookjes achtig.... heeeerlijk!!!
Ohh wat kan ik toch soms een echt meisje zijntongue hahaha
candee:
zie je zondag!!!!!!!!
gezelllig!!!
0
Casting Day and more...

Wow the casting day was so much fun, we've met some new kick ass girls who'd like to work for us. Well I can tell you a little secret and we'll have 5 new Rockabella's with our agency in a short time.
Two of the girls who came last saturday already have their first assignment next weekend...
Read More
schmooziesan:
Yay love
Im really looking forward to the shoot! smile

Good luck this weekend, I'm sure you'll manage

If you have the time the week after the 19th to shoot a set for SG with me, I would love to!
0
New assignments comming up...

Today we are contacted by an wigcompany with the best and most gorgeous wigs you've ever seen. And quess what, we'll be the stylist and photographer for the new collections tarting from now... This is so HOT...
I personaly love wigs, some people think they are ugly and fake... But the opposit is true, wigs can be so hot...
Read More
VIEW 3 of 3 COMMENTS
schmooziesan:
Lovely pictures again too btw!
clio:
thanks, sugar!

love these pictures you posted!
0
A Brand New Start

It's been a long long time ago since I've been on SG. A lot has changed in the last 2 years. I became the mother of my beautyfull daughter Devlynn and since a little while I have my own styling and photography studio, it's called Rockabella's and is growing very fast. Next to that I just started...
Read More
VIEW 4 of 4 COMMENTS
schmooziesan:
I've seen a couple of pics from you already and been to your site before!
I really think Cherish is so gorgeous!
daisydott:
Yay for Rockabella's Models smile You rock doll!
0
Just a few weeks to go...

In about 56 days I'm expecting our first baby... It's going to be a girl and I am as proud as I can be. But still can't wait till she finanaly comes out so I can start feeling myself again.
I love that I'm having a baby... But the 9 months in between... Well I...
Read More
0
VIEW 3 of 3 COMMENTS
skurvee:
Amazing! Where did you get it done?
rockabellas:
At Slick Nick... 25 to life tattoos in rotterdam....


This is he's website... 25tolifetattoos

To my opnion the best old school artist from the netherlands love

And thx voor the comps!!
0
VIEW 3 of 3 COMMENTS
rockabellas:
En ja, ja weer een stukje verder... smile







studioef:
COOL!!!

of is het nu: HOT!!!!!!!!!


tongue
0
Today is the day that I get my new tattoo! Finally! Been waiting since december because my artist is always booked for moths! But today Hell Yeah!!! The Rockabella's day! Woei!!!!

Offcourse the pics are on the minute I get home today! Did my hair again to so hell yeah a new rockabella has born once again.... I've wearing dreads again in all...
Read More
VIEW 3 of 3 COMMENTS
rockabellas:


rockabellas:



my beautyfull new tattoo... next time we're going to finish it with the colours biggrin
0
dyingvirginberry:
so beautiful!!! love
orchid:
Those are really cute!! x Gelukkig nieuwjaar! x