0
So I'm enlisting in the Army. I talked to a recruiter on Wednesday and I'm taking the ASVAB on Monday. I'm hoping to get 68m (Nutrition Care Specialist) or 68w (Health Care Specialist, better known as a Medic), but pretty much anything in the medical field will make me happy, or cooking or journalism. So we'll see what I can get...
Read More
VIEW 8 of 8 COMMENTS
itslalofool:
good luck!
j0hnnyinfam0us:
Congrats!!!! I was in the Marines for 9 years and recruited the last 2. It was always nice to see ppl motivated and ready to go! 
0
Ok so it's been a while so I'm just blogging to say I'm alive! haha My mom's currently on R&R and I had Spring Break last week, so I've just been relaxing. Unfortunately, it's back to the books this week. frown lol

If anyone lives in Bavaria you should go to the Nurnberg Fest (it'll be there until...
Read More
VIEW 3 of 3 COMMENTS
mildots:
Hopeful? smile
visara:
Better late than never ...

0
Ugh... so I haven't been on for ages. I've been so busy. With what you may ask? I got a new man in my life. w00t! Hopefully this one goes better than the rest of them. lol


Oh and just for the record, I got an A in Sociology and US History 1. Damn, I'm smart. haha


Edit: yeah so after a...
Read More
VIEW 5 of 5 COMMENTS
reverendash:
God you poor thing. 2 douches in a row?
Don't worry you will have absolutely no troubles finding a new guy. wink
rivyr:
haha Thanks ReverendAsh... I just have the worst luck. But hey, at least I found out quickly with that last one! Even his friends aren't friends with him anymore cause of the way he's started acting... dude is PSYCHO! haha
0
Ok so I know getting colds are super common (thus their being called the common cold) and I've had like a million in my life time and I think many times I mistakenly thought I had the flu when I really just had a bad cold. Well this time I definitely have the flu and now I believe I've never had it before...
Read More
VIEW 4 of 4 COMMENTS
blade1027:
I hope you feel better and congrats on your grades. Good luck this next semester.
bl8228:
Hey there,

I just wanted to check in and see how you are doing. I hope that you are feeling better.

Bill
0
This blog is going to be sexually related... so don't read it if you don't want to know about my sex life. lol

SPOILERS! (Click to view)

Ok so last night I had my first threesome. It was with 2 guy friends of mine. It was pretty awesome. haha It was both of their first times too so the whole time we were...
Read More
VIEW 9 of 9 COMMENTS
bedwelld:
Sounds like a good time!
rashel:
Thank you for the comment on my set "Scissors" smile
2
VIEW 8 of 8 COMMENTS
mildots:
Looks good smile
hellomrworld:
Have to admit I like the wave better .. but barber shops are always fun places
3
VIEW 10 of 10 COMMENTS
johnnyl3oy23:
nice! Thats sexy!
nwtiger:
So damn hot'
0
OMG! The tattoo convention SUCKED! It was much smaller than I had thought it would be, everything was way overpriced (at my local piercer its 60 euro for two nipple piercings, at the convention one vendor said 90 euro but was willing to give me the "deal" of 80, yeah right!!!), and I have never seen a bathroom so disgusting in Germany!!! Germany is usually...
Read More
mildots:
Disgusting puke
raziel666:
they are always like that-they charge more at cons mostly because they know there are alot of people with weak minds that they convivs to get a tat they don't want
0
I'm going to the 5th Nrnberger Tattoo Convention on Friday! Plan on getting my Libra tattoo touched up and getting my nipples pierced (and getting my hood piercing taken out so I can put different jewelry in, I can't get that damned thing out!! lol). Unfortunately, I only have one tattoo and it's not contest worthy so I'll just be looking...
Read More
VIEW 8 of 8 COMMENTS
nekta:
They have tattoo convention in Nrnberger??
Never knew this one.
I WANT TO GO TOO!

frown
rivyr:
hehe It's in Nrnberg, yeah. smile

Check out this site for conventions all over Germany in the future: http://tattoojoy.com/tattoo_conventions/germany.htm
0
My friends with benefits got a new girlfriend!! NOOOOOOOO!!!! frown eeek blackeyed mad lol
VIEW 9 of 9 COMMENTS
nekta:
that's not good,, kinda frown
akila:
haha, good luck with that! and thanks for the comment on my set!
0
You know, after 9 months of being in a relationship I forgot how difficult it is to find a good man. lol It's easy to meet men of course, they're all over the place and they love me 'cause I'm a single American woman (a hot commodity amongst all the Army wives, 17 and under dependents, and German women). But finding a...
Read More
VIEW 6 of 6 COMMENTS
mattonehsk:
Hope your midterm went well. wink
rivyr:
I got 92.5% in Sociology and 70% in US History. I'm a bit disappointed in my History score but I didn't really study much and I'm just not a History fan so... yeah. lol I'll study more next time!! wink
0
So it's been about 5 days since my boyfriend broke up with me and he said yesterday he doesn't want to work things out. So I'm moving on. I don't have any choice really. I already got a date for this weekend, just gonna have fun and meet new people. Time to be young and crazy again, I think alcohol and...
Read More
VIEW 7 of 7 COMMENTS
talamia:
Heart-felt thanks for your sweet comment on my and Visara's set Reading You

We really really appreciate it and we love youuu smile
kiss kiss kiss

ps: Tall college educated Pagan man sounds perfect wink
tagatha:
Is he nuts? what guy wouldn't want you? love