0
Some days I feel plain old crazy.
oracle:
Makes me wish I was crazy wink
gujsel:
i know these feelings.......have nice weeknd my dear hugs to u !!!kisskisskisskisskisskiss
0
I want a really nice ass.

I wish my stomach was perfect too.. But I'll start with the ass.

Any tips?
VIEW 3 of 3 COMMENTS
oracle:
you can have mine.. biggrin
rimfrost:
Thanks Wildapple hun! <3

i think I have to waith a bit with some of the excercises in that one though.. As I'm still recovering from surgery and I don't want to strain my arms to much.

She did have a niice ass tho! X3
0
VIEW 7 of 7 COMMENTS
curt26:
Pretty good!
nimoir:
Cool!
0
I got a new piercing today! Monrooeee <3

it hurt so gooood

I think it looks good on me, and I'm totally in loovee! To bad it's .. annoying in my mouth. I hope I get used to it quickly, cuz I eat like a less gifted person at the moment.
0
ok. Now YOU are starting to piss me off. What the fuck are you so butt hurt about anyway?
jesusfucking christ that's annoying. I HATE it when people ignore me, for no reason! If you have a fucking problem, fucking tell me!! I CAN'T READ MINDS!

geez

/rant
coltoncasanova:
people get mad because the moon gets too close to the earth......it just means majority of people are stupid, there for you shouldnt let it get to you. but if that doesnt work just kill em.
0
Give me ATTENTION god damn it.

That's all.
VIEW 14 of 14 COMMENTS
rimfrost:
yeah right. In your dreams
jbart42:
touche
0
you're a whore, and I don't speak skank
jayenh:
Um, I like slutty stories written with a difficult sense of humor. Can you undelete that please?
rimfrost:
haha. You wish tongue
0
Roots, dyed. Bangs, cut.
Bento Box.. not here.. frown I just got the accesories. Meh.

oracle:
I know the feeling biggrin
chameleonbiscuit:
Pics or it didn't happen!

(... of the hair. Why what did u think I was talkin' 'bout? tongue )
0
emeraldfan:
Good luck with your roots!
Who isn't socially awesome when they are drunk. It the sober people that suck.wink
rimfrost:
it went well thank you very much! I even cut bangs on myself. I'm such an awsum hair dresser.

hahaha. I know a lot of people who just plain suck when they are drunk.
0
Hi SG! I finally got off my lazy bum and got an account! <3 looking forward to getting to know you.