0
I want to go to Barcelona for the summer. Or somwhere in Spain. But I do not know any one and I do not have any family there. =[

I love to travel. I went to London for two weeks and that was amazing. I want to go back actually. I want to go to school tehre but I do not know how I could live...
Read More
VIEW 9 of 9 COMMENTS
pyromethious:
nooooo, come back!
lizardam:
I miss you.
If you come back... Friend me!
0
VIEW 7 of 7 COMMENTS
swbdog:
Awesome! Congrats on getting this started. Looking forward to seeing more as the work progresses.

Best,

SWBdog
melicious:
Niiiice.
0
http://suicidegirls.com/groups/The+Swap+Meet/topics/361754/

That is the list of clothes I have up for sale/swap. =] I will be making a new list soon.

So the boy and I have found an apartment! I am going to see the landlord to talk about the lease today! WOOHOO! I am happy we are FINALLY getting out of his mom's house...
Read More
VIEW 8 of 8 COMMENTS
pyromethious:
Yeah, full length(hemmed so length is adjustable). They have zipper, snaps, and belt loops(not that I ever needed them :-p)
oxy:
days going well smile
0
Wow so I am NEVER on this thing anymore. I don't know why! I loooove it! haha, anyways..

How yall doin' tonight?! hehe. I have been quite busy. Still looking for an apartment. I can't afford anything out here. I am actually thinking of moving back to upstate NY. The apartments are about HALF the price as they are here. It's crazy...
Read More
VIEW 4 of 4 COMMENTS
padre:
I guess it's time you came back to NY, sounds like rough times. Especially with the job dude, fuck them mad

Welcome back as always though, love having you around
fatkidlovescake:
i'm good. how are you? missed you.
0
So I only have one job now. I am a full time Assistant manager at Forever 21. Not a bad job, but my manager is a nut case, hah.

I still live with my boyfriend and his parents. It's ok, better than the street. I just hope I can get an apartment some time very soon. I am thinking of getting a three bedroom...
Read More
VIEW 4 of 4 COMMENTS
evebringer:
what mall u work in?
i used to live in alb, so i would occasionally drift over to w.mass.
great thing about that area is the4 extremely cheap rent.
good luck!!!
pyromethious:
*random pokes n tickles* Warm yet biggrin
0
Yay! Another holiday spent working and then alone..gotta love my damned life.

frown
VIEW 5 of 5 COMMENTS
fatkidlovescake:
you shoulda come to worcester, after i got off work early i went to the bar where i met a bunch of kids who go to WPI and i went and partied with them for another hour or so at their appartment a few streets down from the bar. now i'm home and eating chineese food and i got some hummus in the line up for when the chinese is done (its just left overs so there isnt much). there's no reason for you to spend anything alone.
swbdog:
Don't be like us. Vvixen and I squandered our 20's working too much. Work is necessary, but be sure to make time for life along the way. . .

Cheers,

SWBdog

0
Alright! Finally! I got a job. Correction: I have three jobs.

I have two crappy part time jobs at the Salem, NH mall. Forever 21 and Express. And the job I have been waiting to hear back from that is 15/hr...well I start next week! For a little while it is only part time at the peoples house while their office is being...
Read More
VIEW 7 of 7 COMMENTS
chazgasm:
I miss new hampshire, ps congrats smile
swbdog:
Hey, congrats, Adel.

Sorry for the ultra-delayed comment -- I dunno how I missed your blog post way back several weeks ago. I was just thinking yesterday that I hadn't seen anything from you on SG in about a million years.


Cheers,

SWBdog
0
So, you know that job that paid a lot and I was able to afford a new car and phone with?





...



Yeah, I lost that job today, and I have to find a new apt by the end of sept...





I am royally fucked. frown
VIEW 19 of 19 COMMENTS
xbob13x:
Thanks for adding me too. I hope all is well. Keep in touch, neighbor.
xbob13x:
Buzzards Bay is Cape Cod
0
Phew! My room is so hot it's ridiculous!

Anywho, Friday night I went to a show in Worcestor with a couple of friends of mine. First show in almost two years! I got to see my number one favourite band in the world! Darkest Hour! I love hardcore and Darkest Hour and On Broken Wing were the first two bands I ever listened to...
Read More
VIEW 7 of 7 COMMENTS
mneylu:
Oh and By the way- have you seen them muppetized?? SO AWESOME.




zendawg:
nice set sexy lady! Way to represent Beantown!
0
Oh dear god I hurt so much right now!! I had an oral surgeons appt to get two teeth pulled...but nooooo, they wanted to take all four. and novacaine wears off unusually fast for me so they had to use 9 vials..

Ouch.

Haha, I couldn't talk for about three hours and when I could, my right side was still totally numb, hah...
Read More
VIEW 8 of 8 COMMENTS
brightredscream:
Yikes, I hope your mouth feels better soon! frown

Super cute things that your boy did for you though! That had to make the pain go away just for a short bit wink

As for music:
36 Crazyfists
Eyes Set to Kill
Anberlin
My Ruin
Black Lungs
The Dreaming
The Creepshow
The Horrorpops
10 Years
padre:
Sweet we agree to Muse smile
0
So, I barely have any money from all these hospital bills from when I was in and out of the hospital from this cancer scare. I do not have cancer anymore but I did. It was horrible. But I amhealthier now and have finally gained most of my weight back. But I can not afford to buy new clothes so I am selling all my...
Read More
VIEW 12 of 12 COMMENTS
lee:
Glad to hear that you're healthy.
lizardam:
Damn... glad you are ok girl!
0
Yup I never have anything to say, hah.

And I got a new job that takes up too much of my time. I work 9-7.30 or eight mon-fri and every other sat 9-3 or 4. But I don't mind. Means more money and no time to spend it all, haha.

I also got an apt finally. Moved in about a month ago. I...
Read More
VIEW 9 of 9 COMMENTS
arly:
I'm good thanks, how about you? Glad you got a new car, your old car sounds suicidal. Liking the new hair colour too!
ellette:
Lucky you.