0
VIEW 14 of 14 COMMENTS
casper:
Wonderful.
suicidesmitty:
oh, dang. super sad.
0
A few things so far...

Applying SPF 70 3x a day isn't enough.
Swimming with sea turtles and sharks is awesome however, having to spend a whole day on a boat isn't so awesome.
Coffee ice cubes are awesome.
When your foot starts swelling up so much that you can't wiggle your toes you should probably stop walking...
It is still possible...
Read More
VIEW 7 of 7 COMMENTS
cassiel:
kiss
hardticket:
biggrinkiss Happy Hanukkah
0
I was supposed to be moving today....


Decided breaking my ankle would be more fun than moving.



surreal

Clean break luckily.


Oh yeah, my phone is dead.... Not the kind of dead that can be solved with a charger but the kind of dead that needs CPR.


ps: I hate pain meds.
VIEW 13 of 13 COMMENTS
mildots:
Owwie.....so sorry my dear. Phone issues. What happened?
r3x:
At least there's that. blackeyed
I can still text you incessantly, right?
0
skull <------ me.
VIEW 12 of 12 COMMENTS
mildots:
ooo aaakiss
hardticket:
kiss feel better sexy butt!
0
EDIT*

She is now safe and sound <3 I am so relieved. I found her thanks to a psychic... no seriously it was awesome.

________________________________________________________________________________

Blanca is lost frown.

I've been a stressed out mess all day. I just moved and told my roommates that for the first few months she is absolutely NOT allowed outside. I left last night ~6pm to drive my friend...
Read More
VIEW 10 of 10 COMMENTS
northron:
Hurrah! You found her.
austere:
i love anthropology. do you plan to continue your studies after you get your bachelors?

also, glad you found your kitty! i was gonna retweet your flyer, but idk anybody who couldve found her.
0
VIEW 22 of 22 COMMENTS
r3x:
The NEXT time I'll stay the night, though. haha
As long as I don't have to sleep with the dogs.
handsome_jack:
GO DARK!
0
My first legal drink in the US was a Dead Nazi.

It was disgusting.

HAPPY BIRTHDAY TO ME!

2121212121212121212121212121!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VIEW 26 of 26 COMMENTS
r3x:
Of course dead nazis are disgusting... uh, DUH.
Oh if only I had my own guns. I mean I do, but they're in storage. Unless you meant with a camera. Then HELL YEAH, 21 YEAR OLD PSFB! WUT WUUUUUUTTT!
sweetbutch:


happy birthday miz panda pants

0
VIEW 27 of 27 COMMENTS
jaxy:
There's not really much I can do to change things but wait them out and hope for the best.

Thank you for offering to be there for me though.
khiddo:
the stubble is hot. the sink bruise.... not so much.smile
1
VIEW 18 of 18 COMMENTS
toxic:
hawt!!!!
mildots:
I hope all is well.
0
My account expires tomorrow frown.


boooooooooooooooo!


frown frown frown frown frown frown frown frown frown frown frown frown frown frown frown frown frown frown

I heart you bunches <333

love,
joobz. ♥
VIEW 11 of 11 COMMENTS
mydogfarted:
Good thing I haz ur digitz. tongue
iampeeder:
nooooo