0
None of my friends are active anymore!!! AAAAAHHH!!!
0
Dunno who it was....but you are indeed the shit. Thanks!
0
BOOOOOOOOOM!!!!!!! Back from the dead, ya herd?

What's been up? Anyone in the Detroit area going to the Mars Volta show in May?
patient_zero:
Your Back!! biggrin
0
I will be gray on may 16. I will miss this. I will miss you. I get no love from the homies anymore. Got some new digits; if you want'em message me...massage me.

Love you long time,
shawn.
nirbhao:
we'll miss you
0
Hey people, how are you?

I've got this little thing i wrote the other day:

Ode to my ashtray

I sometimes wish that my cigarettes would speak to me in tongues
that they would enlighten me with quibs and lamentation
their fiery end a testament to martyrdom
as ash becomes the body and fire the mind
carcinogen catastrophies and nicotine nightmares
leading to one...
Read More
0
oh the joys of cold weather and the flu. frown

My chest is exploding. please heal me with your positive thoughts.

*cough*,
shawn
genevieve:
i'm around...just extremely busy...my job has taken a turn for the insane and i'm buried in accounts, budgets, logs, and leasing....

i can't wait for things to die down. what about you?
0
What the fuck is up?

How are you?

Are things going well at home?

I just saw Between the Buried and Me with Norma Jean-and it rocked my socks clean off.

Be well,
schwanz
agentofoblivion:
Thanks man, its a still shot from a friend of mine's third year film project.
genevieve:
ok ok...I suppose...Yeah, I am a luck bastard...sat vip no less!
0
Whoa-seph.

It's time to plan fo' halloween. smile
agentofoblivion:
One word.

GWAR


Hah hah.
0
My bad, yes, JULY!!!

My connection is not the fastest....it takes time to upload a new journal entry...all those 0's and 1's are apparently being hand loaded into my phone line by some amputee working for peoplePC.

So, my life is good right now. I start school on October 16 and will soon be able to repair helicopters. Weird.

No more...
Read More
VIEW 7 of 7 COMMENTS
agentofoblivion:
We will for sure be at Necto this coming monday.
patient_zero:
Nope not for a long shot his unit the 96th Trans Co is the most deployed!! They are on the 6 months home 6 months deployed schedule!! frown And he's getting ready to go back over, Oct 9th for a 2nd tour!!
0
I got tickets for tool...nah nah...boo boo.

Gibberish in lieu of taunting. who knows? and who wants to go? I've got two of them shits...on the floor.

I haven't been around lately...to be honest, I have an archaic internet connection (i swear the ol' cup and string routine would be faster), and the new SG format tortugas my shit...
Read More
VIEW 4 of 4 COMMENTS
thelefthand:
do tool tix come any other way than on the floor?
if your not there to start you'll be there later i guess....how bad would it suck to be in the stands or where ever.......
genevieve:
july?!!!
0
I got tickets for tool...nah nah...boo boo.

Gibberish in lieu of taunting. who knows?

I haven't been around lately...to be honest, I have an archaic internet connection (i swear the ol' cup and string routine would be faster), and the new SG format tortugas my shit to stone. But I miss you all...as much as a strange dude behind a...
Read More