0
We got some [organic] cilantro for the buns at Whole Foods. When I took it out to wash it, I saw that it still had the roots attached (as opposed to being cut off cleanly as it is at most markets). I commented about how they get their cilantro from some place that just rips it out by the roots. Then we had the following...
Read More
VIEW 9 of 9 COMMENTS
sweetzen:
great story biggrin
captain_kidd:
Glad the bunnies are ok, I would have been devastated if anything bad happened.
0
Needed ASAP: anyone in the SF area who knows how to build an ark. Must know what a "cubit" is. Please have own hammer, nails, and galoshes. To apply, swim to the junction of Coast Highway and Highway 92 immediately.

jabberwackey:
u are telling me....what the hell is up? end of days?
eeek
theendofsilence:
well we have to pay for the beautiful weather we had on x-mas eve.. hey im from England
this time of the year is Wet and Cold !!
0
"It's beginning to taste a lot like Christmas."

-- my brother, upon tasting my BF's mother's
extremely hard hard sauce on Christmas Eve

0
You know how sometimes you're going along and things aren't so bad -- are pretty good, wonderful even -- and you actually feel happy, and then something shitty happens that changes everything?

Today was one of those days.

I've had rabbits for many years, and of my current bunch, all were rescues, either from abuse situations or they were found abandoned on city streets...
Read More
VIEW 4 of 4 COMMENTS
ianthine:
Aw, what a sweet story. Thanks for sharing it.

And I think Fluffy is a fine name for a bunny. smile
mr_rick:
HAPPY THANKSGIVING!!! hope its a great day for you, and you dont get too overstuffed on turkey. LOL smile


rick ARRR!!!

PS i will soooo accept leftovers... smile
0
The toe and foot seem to be recovering, though they still ache -- especially when I walk for any length of time -- and there's a bruised spot on the toe that is a lovely shade of purple.

Now I seem to be coming down with something. A cold, I think. I can see the coming week completely going up in smoke: the birthday party tonight...
Read More
rock_starry:
i really want to see the movie was it good? i love the nightmare before christmas so i think i am really gonna enjoy it when i get to see it
mr_rick:
my son currently has this illness too...almost flu like. he's trying to fight it off and still going to football practice. he's more of a man than i am...LOL hope you get to feeling better, you have a lot on your schedule. drink plenty of fluids too.

how was the movie??? curious about some reviews before i go see it.

rick ARRR!!!
0
Yesterday was not a good day. Well, this whole week has been pretty shitty, but yesterday ... yeesh!

I fell and hurt myself pretty badly. You'd think I would know how to walk by now, but apparently, no. I was heading out to the garage and caught my foot on the power cord that runs across the doorway. (Okay, so maybe it was the power...
Read More
0
People can write on our bathroom wall (just one of the many benefits of living in a warehouse where you can do any old shit you want to).

When we moved in (years and years ago), two of the walls had the lower halves covered in dry-erase board material, so I bought a whole bunch of brightly-colored water-based markers and keep them in a glass...
Read More
VIEW 9 of 9 COMMENTS
duchocolatvite:
heyhey hello , you have nice picture of you in the miror wink kisss
speare:
ew. just, ew.

digging your pics tho
0
What the heck are those funky numbers after my username and how do I get rid of them? Grrrr! mad
VIEW 10 of 10 COMMENTS
luciefurr:
Welcome to Sg........ I love your tattoo btw kiss kiss kiss
coldandwet:
Welcome to SG smile
0
My first words. Breaking my SG cherry, so to speak. Unfortunately, I don't have anything ground-breaking to say.

I'm sick today and mostly just lounging around, trying to think of ways to make myself feel better. I'll probably watch a DVD. Maybe Birth.

Ooh! Where are the cookies? I need cookies. Cookies will heal me for sure.
VIEW 3 of 3 COMMENTS
ianthine:
Damn. I don't have Sin City yet. And no double-stuff Oreos in the house. I had to have Heaven Scent's "Chocolate Angelica" cookies instead, which are pretty awesome, so it's all good.
wabysaby:
well let me just say "POP" i hope is was good for you most first times hurt but this one just seemed so natural.