0
0
Is there a Perfect World International support group? I think I need an intervention...lol I think I know of someone who would wholeheartedly agree to that statement too. But it's fun and addicting and sooo frustrating when you have like 1 quest that turns into 12 and leveling takes forever.

Also, I am not allowed to shop online...I have some extra cash...
Read More
tarion:
haha I guess that means you have good taste biggrin
Indiefest was lots of fun, can't wait till the next one at the end of the month biggrin
0
Happy Mother's Day to the moms out there...I just got off the phone w/ my own & several Aunts & one cousin...and that's *still* not everyone. My family procreates too much.

I am having a happy mother's day myself. Coffee, bagels, & The Tudors season 2 = a damn good day. It's my last full day before my parents return home from visiting...
Read More
tarion:
Aww thanks biggrin
Yeah those shoes rock, I love em to bits wink
0
So this is the official first post...ta daaa~
It feels like it should be more epic, doesn't it? I'll try next time, probably. lol Um, let's get the introductions out of the way, shall we?

My name is Sheila, though I affectionately go by 'Shiira' as well. I'm 27 years old and can hardly believe it; I don't consider...
Read More
tarion:
I love your user name biggrin
Good choice!
libelle:
I should totally give some sort of ragingly inappropriate testimonial about you. confused