0
My new roommate Shellie is the fucking shit.
She's a 29-year-old social worker grad student.
She can diagnose schizophrenics and she gives me sweet psych exams.
I love that shit.
There are two really sweet ones in particular that I'm going to have her verse me on so that I can administer them to my friends. Mwuahaha.

She bought Coco a carrier. Hilarious...
Read More
VIEW 8 of 8 COMMENTS
monroe:
Easton Town Center!
king:
Yaaaaaaaaaa you gotta come to Trauma!!
0
VIEW 15 of 15 COMMENTS
monroe:
I bet he loved that ish. Murder on the dance floor!
monroe:
You are a hoo-er and you are not touching my mane after what you did to Peach's! And yes, she is really engaged. I "met" Tarik on skype, he has a funny accent hahaha
0
VIEW 6 of 6 COMMENTS
ashbury_:
Come stop in Athens on your way!!!
mendels:
Bring all of those ladies and come up here for a road trip. We can party hardy.
0
VIEW 8 of 8 COMMENTS
sofreshsoclean:
You're rad.
rourke:
Hey girl wink
0
I <3 Columbus.
So cute.
Still have major work to do on the apartment, but that's tough to do when my roommate Heather is working at Jeni's all the time! smile I start my training in 10 days and she'll be my boss which is going to make work killer.
At least our freezer will always be stocked with delicious flavors! Yummy.
Heather...
Read More
VIEW 14 of 14 COMMENTS
mendels:
I AM IRON EGG
patton:
so lovely to finally meet you, pretty lady! <3
0
VIEW 5 of 5 COMMENTS
monroe:
Hi poophead. How is Ohio? You should call me soon. Can you 3-way skype? Me, you and Peach should have a 3-way haha
gigi_laroux:
Do they make scissors with 3 blades?
0
VIEW 8 of 8 COMMENTS
king:
That is both the cutest and the saddest
gigi_laroux:
I told my mama she is either going to have to buy another bunny or get Bowie a baby kitty best fwiend.
0


not so fantastic. shit is crumbling. my jam for now.
VIEW 4 of 4 COMMENTS
ben_b:
Cher's the worst. I'd be even more depressed.
king:
That puffy cat is awesome, I want him to live inside my shirt.
See you tonight!
0
VIEW 5 of 5 COMMENTS
malloreigh:
I am bloody flattered.
king:
Yes! all animated foxes are well, foxy. Sweet that it's playing at a dollar theater.
Can't wait to meet ya!
0
www.blart-o-rama.tumblr.com


hahahahhaha.
who out there is as sick as me?
anyone?


...hello?tongue

...oops! puke
VIEW 8 of 8 COMMENTS
king:
Fuck yeah PussyDoodles. Thanks for the video.

Following your tumblr!
monroe:
Love you more!
0
kyletimothy:
Thank you for the bday greeting love smile
lightandshade:
Cbus is the shit. And we have cute men here too tongue
0
VIEW 6 of 6 COMMENTS
ashbury_:
YOU WERE IN THE WAREHOUSE? YOU BITCH. I SHOWED UP LATE. LONG STORY. FUCK MY LIFE.
branden:
I KNOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW fjkdsfjdksl;fjkdljgkflds hahahahaha