HELP !!

18

ANYONE KNOW HOW TO ATTACH MORE THEN ONE PHOTO INTO A BLOG :( ? .... BOOOOO

VIEW 4 of 4 COMMENTS
peppers_:

beautiful eyes!

robertbluesman:

don't know the answer to that, but the answer to your radiant green eyes is "yes! I'm in love!"

i miss you

2

Sorry i have been sorta MIA for the last little bit .. my great dane fell off a cliff while hiking .. which resulted in her having her right hind leg amputated.. we thought she died .. but lucky for her and us she didn't she is so strong.. was the scariest thing ever. . full of emotions and stress.. i have been out of work taking care...
Read More

VIEW 7 of 7 COMMENTS
fuschiashock:

she is doing great ! you wouldn't believe it .. ill post a video soon :) shes my not so little trooper 

legman:

oh, good!:)

Happy Halloween

18

alright I'm gonna try and photo dump wish me luck .. also it seems my last strip video got missed in the site change ...if you havent seen it yet check it out :)

alright 2 photos aint bad ill try again later haha it won't let me add more :S


Read More
lord_renob:

Damnable 'net gremlins, denying us more of your lovely pics!  As for the video consider it thoroughly checked!  Hot damn would be the appropriate response to it. :-D

Thursday

0

can someone please tell me how to add photos to my blogs :( .. cause when i hit attach and ..choose photos i choose them from my comp .. and it doesnt work this new set up is starting to piss me off.. :(

VIEW 4 of 4 COMMENTS
fuschiashock:

really .. who has time for that lol .. GRRR

bluemx:

I'm sure they will figure it out soon! I want to see photooos :)

CONFUSED :S

0

hey can someone please tell me what the contact me not available button means its right under my phone number and stuff does it just not allow people to email me ? or is my phone number and address visible ? i already had to change my location ..security alert !! like are you kidding me ! ugh :*

pyke:

Your phone number and email is only visible to staff. The contact me button just allows them to contact you through those details.

_tombstone_:

Thanks Pyke , I was wondering about that too

Monday Aug 26, 2013

1
Miss Fuschia is officially MARRIED! wink
for those of you who didn't know i have been in a relationship for years surprise lol
nothing will change so don't get sad he's been here the whole time in fact he takes the majority of my photos saying he encourages me is an understatement tongue
i really wanna make a new set soon maybe a left...
Read More
VIEW 22 of 22 COMMENTS
tammyriot:

thanks for FR girl kiss

abadon:

Congratssss *.* beautiful pics!love

Monday Jun 24, 2013

1
THANKS to everyone who took the time to wish me a happy birthday ! smile xoxo i love you all

I Just wanna give you guys an explanation as to where i have been the last little while . .i had to delete some of my blogs someone seemed to have been somewhat stalking me but all seems better now smile
and to make my comeback official here are...
Read More
VIEW 7 of 7 COMMENTS
legman:

lovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelove

happy belated birthday!!biggrinbiggrin

nosferatuknight:

Happy Belated Birthday!

Thursday Mar 14, 2013

1
VIEW 27 of 27 COMMENTS
psyko514:

Congratulations on the engagement! You look like a great couple!

And great photo dump too smile

evil_twin:

Best wishes to you both!

Monday Jan 07, 2013

4
VIEW 16 of 16 COMMENTS
fresno:

Heyy my dear
Can you please check my new set on SuicideBoys Group?
http://suicidegirls.com/groups/SuicideBoys/albums/group/17609/
I need your support kiss

evil_twin:

Looking good! We miss you!

Wednesday Dec 05, 2012

4
VIEW 3 of 3 COMMENTS
bedheadchicken:

gorgeous

littlejohn22:

an excellent Christmas gift i must say