Thursday Sep 15, 2011

0
I think my account is about to expire, and since I'm still broke, I'm not sure when I'm gonna be back frown I will miss all of you during that time cause I really love my friends in SG...
VIEW 5 of 5 COMMENTS
mylene:

, . , , .

rangerdave:

I need you back here!!!!!

Wednesday Aug 31, 2011

0
I found a new job, is not in the legal field but at least i'm not gonna starve or stop paying the bills. The schedule is pretty cool: 5pm to 1am, it's perfect for me cause i'm a night person.

Something kinda shitty happened on saturday, I had a fight with my sister and got so pissed I ended up kicking her...
Read More
joliette:

Nice to hear someone else is doing great with their man. That makes me so happy.

You are just the sweetest. kiss kiss kiss

And congratulations on finding a new job! biggrin

Thursday Aug 11, 2011

0
I just got fired.... and I have to support a whole house and my son and dog and mom.... life FUCKING SUCKS!!!! frownfrownfrownfrownfrownfrown
VIEW 5 of 5 COMMENTS
rangerdave:

OH NO! Thats not even right! Virtual hugs and kisses!

sixzz:

Thanks for your support,sorry about your job kep positive and things will work out. There most be another job that is meant for you there is reasons for everthing.Keep your head up sweetie.smilesmile

Monday Aug 08, 2011

0
So i'm in finals... and i'm sick as a dog... ugh!!!!!!! madmadmadpukepukepuke
VIEW 5 of 5 COMMENTS
luffy:

Thanks! blush
Sick during Finals? Are you stressed? That seems to cause the illness. frown Hopefully you feel better soon! Good luck on your finals!

jaybugg:

Get well sweets xoxo

Wednesday Jul 27, 2011

0
VIEW 7 of 7 COMMENTS
jaybugg:

Always smile

xoxoxoxo

mylene:

Thank you!

xoxoxox

Tuesday Jul 12, 2011

1
VIEW 4 of 4 COMMENTS
diixia:

hola hermossa komo estas? ke bueno volvewr a saber de ti muackkk

ivyllamas:

Pura Vida!!! hahahahahaha

kiss

surreal

Monday Jul 04, 2011

1
VIEW 11 of 11 COMMENTS
joliette:

Oh goodness, don't make me blush. blush kiss kiss kiss

Well, I'll let you in on a little secret....

SPOILERS! (Click to view)

Public sex is my absolute all-time HOTTEST fantasy too. love


rangerdave:

Uber congrats! I would Hang out everywhere he does with your new Man!

Thursday Jun 23, 2011

0
Insomnia, flu, pms, stress and 6 tests in a week is a really bad combination LOL
VIEW 9 of 9 COMMENTS
kobeyk:

Where is costa rica again? I forget

kobeyk:

lol...oh yeah!

Monday Jun 06, 2011

0
I really don't understand sometimes.....

My best friend F, was dating this girl D. I helped them through a lot of crap during their relationship because F is my best friend and D and I became really good friends too. So anytime they needed an advice, I was there.
So then I find out that D was talking shit about me, to my friends...
Read More
VIEW 5 of 5 COMMENTS
goatsofdoom:

I'm sorry hon. I'm sure it's a misunderstanding and he'll apologize for lashing out at you.
You did the right thing!
::hug::

joliette:

Oh sweetie, I feel so sad for you... frown

And even in your woes, you have time to congratulate me. Makes me feel a little selfish...

I want to say thank you though, for your sweet words - it means a lot coming from you especially. Hang in there, and reach out if there's anything I can do to help.

Monday May 23, 2011

1
VIEW 7 of 7 COMMENTS
bpx:

I was still tempted... she could have been trained... ill shush now

ivyllamas:

Pura Vida! biggrin

surreal

Thursday May 12, 2011

0
Hi guys!!! Since I have never spammed through my blog, this will be the first time LOL

I really need your honest opinion on this band, they're friends of mine, but they need all the feedback they can get to improve the band... here is the link in FB:

http://www.facebook.com/barnumband

They are currently recording their first EP, so the songs...
Read More
VIEW 7 of 7 COMMENTS
kobeyk:

aawwww...thanks Dash! you're pretty damn cute yourself wink

kobeyk:

Aaww. I totally get that though. A lot of people are opting for Chat rehab instead here

Sunday May 08, 2011

1
VIEW 7 of 7 COMMENTS
bpx:

That is awesome, well done you

goatsofdoom:

Awesome!