0
Hey Everyone
Im leaving SG for a while I have too much going on in my life and i need to focus and start making things happen. I just dont have time to turn my computer on but I will keep up with emails. I hope you all have a great time and i hope to hear from you
Luv M
VIEW 6 of 6 COMMENTS
yuriel:
awh ok hon do take care sweetie smile
mad love
EL SUICIDO LOCO
adieu until next we meet.
sprat:
take care...
0
Okay so its about time I update....
Things are still great. I got A VERY large promotion at work and now manage and run my own store starting next week. I've been a bit MIA cause I've been doing alot of training and studying. I got an Aprenticship its not really what I expected and It not that great of an offer but...
Read More
VIEW 11 of 11 COMMENTS
yuriel:
awesome!
glad to hear biggrin biggrin biggrin
hehe
mad love
karismic:
smile
0
OMGoodness
I just had the best day.... This morning I hung out with the coolest chick ever. Confusing as she may be, we walked downtown for like 2 hours talking about politics and philosophy and wow shes soooo smart and amazing. Then I went to work and that was alright not amazing but good.
When I came home I made dinner for me and my...
Read More
VIEW 22 of 22 COMMENTS
deceptiviewfilm:
cool, glad ur enjoying urself glad having ur sister there is making you feel happy. everyone deserves some happiness.
madison:
sounds awesome
thanks for the compliments kiss
0
Okay so Im finally back geeh stupid internet companies taking a freaking long time to hook this up.
Tons of good stuff is happening in my life right now Im super happy smile
but anyways I have stuff to do so Ill update later kisses
Luv Cat
VIEW 10 of 10 COMMENTS
tygertyger:
Hey, you should totally come out. I dunno if we'll still be at the Ship that late, but if you're interested, I'm sure you could askLotus really nicely for her cell number. Give her a call if and when you're gonna head out, and she'll let you know where we're at.
asreal1:
good meeting you tonight... hope the rest of the night is a blast.
0
Whoa Cat = VERY drunk right now haha
I went out to kareoke with some friends alright im goona have to write more tomorrow time for bed
Luv Cat
VIEW 7 of 7 COMMENTS
mineux:
You are so sweet, and i had no idea how you got past my friends list!!! Well, im fixing that! Im going to move to Germany for 8 months to be with my husband when he returns from Baghdad. (he is KhaymanIPX btw) So its going to be hard because flying home is a 10 hour flight, and that is hard on the body and mind, however, ive never flown with my lovee before, so that may be cool.

*mwah*
Cat #1
venice:
Hi there. I'm doing very well. Very very well (see today's journal). I am the most excited I have been in a long time. How are things going with you? Hopefully as well as they are with me. Everyone should be this happy all the time. smile
0
We share the same spit covered, garbage-littered streets; we breathe the same exaust-gutted air spewed from the cars of Johns, who cruise th battered and stoned ladies of the night by day. We are hostage to the yellow-eyed pimps who prowl; but we are safe in our own little world...

I have nothing to say of interest as of late. My brain is tired but...
Read More
VIEW 12 of 12 COMMENTS
kellyjanice:
i love you
you are soooooo smart
you're right
don't let it get me down i am too good for that wink
deceptiviewfilm:
hey you. how's life in cat land? just thiking bout you.
0
My mother died the moment I was born, and so for my whole life there was nothing standing between myself and eternity; at my back was always a bleak, black wind. I could not have known at the beginning of my life that this would be so; I only came to know this in the middle of my life, just at the time i realized...
Read More
VIEW 10 of 10 COMMENTS
lunna:
I'm sorry your date sucked but woo for the store thing. Later sweetheart! kiss love
cousindell:
thank you hunny smile kiss hope everything goin cool for you kiss
0
Okay I am in seriously the best mood EVER. I know everyone thinks family is annoying and at some given point in your life you wish you had a different one. Although I have been there I am SOOO happy to have the ones I have. My sis is helping me out of a stupid situation I got myself into. I have a severe problem...
Read More
VIEW 3 of 3 COMMENTS
deceptiviewfilm:
CONGRATS On your sister moving in with you. Financial crisis adverted. thanks for being my first testimonial. It feels good.

biggrin
yuriel:
mad love
congraties! biggrin
i need a roomie, and a place and ajob hah!
lol
EL SUICIDO LOCO
more than that i need a hot girlie tho tongue
0
Hey Everyone,
smile
VIEW 11 of 11 COMMENTS
gogobongo:
Moms are cool. Mine is a riot. She loves hanging out with gay people. She even goes to burning man every year. She is a hoot. Of course, not every mom is like mine! its probably a good thing. kiss
gadreel:
Just bring the pizzz to the wisconsin border... ill take it from there... biggrin
0
Hmmmmm I feel sooo good right now. My owies are feeling better and i just had a 2 hour nap got up and went for a run. I have to work in like 20 min and today is going to be awesome its a busy day then come home and sleep mmmmm. I went to the Library today and got some new books, yay this...
Read More
sianyriot:
Your right i am a goof! I even catch myself pulling stupid faces, Karen O style! tongue
Glad ur owies r getting better

kiss
ltrain:
Oh I'm happy you went snowboarding!!!! But I thought you were going today??? Or did you go early this morning and it was a half day deal????

No... for you!!! puke mad cause I'm jealous, I wanna board. Soon I hope, soon.

edited: I didn't forget about another music lesson, this teacher is tired, hungover, cramping and my computer is being a bitch. I'm surprised I was able to be on this long. But I'll get back to ya. wink But you can do is, check out this one band when you get a chance. Bangs, they are on kill rock stars and its fronted by this girl Sarah Utter and the kid sister to Bikini Kills Tobi Vail, Maggie Vail. Remember I told you about Sarah kicking ass on guitar, well thats them. Ya know if you're bored. I'll school you more and maybe send you some links of songs and live clips. Until then, I needs to eat and watch Lost in Translation. biggrin

[Edited on Feb 07, 2004 3:57PM]