0
Wow! I've taken a break from SG for a bit but I am back! Hopefully sooner than later.
First of all, I have this stupid problem. Everytime I PMS I get so bloated I feel like a fucking whale. But I mean, after that goes away I'm definitely jumping into a photoshoot! It's now or never baby! biggrin
Also, I did a corset...
Read More
VIEW 4 of 4 COMMENTS
lord_renob:
Wow, that's an awesome pic. Do you keep it laced all the time? Good luck with the job hunt, the move and with the quitting smoking!
bisante:
I cam on MFC! Myfreecams.com
Though I warn you, it can get a little bit dirty sometimes. Haha.

I don't actually, I took it out haha. It felt a lot better to have it laced up though, which makes sense because when someone bumps into them laced up it sort of balances out through all of them while when they aren't and someone hit one of them it just really really hurt that one. Haha.
Thank you! smile
0
Maybe this is a sign! It seems like everyone just posted new ad today for job hiring.
I have an interview at a restaurant close to my house for bartending, and one for a
secretary job a bit outside of town.
Thank god.
Now, just have to not be all nervous and weird for the interview.
0
Boyfriend will be home in an hour, and that's really all I look forward to in a day. I wake up and see him off in the morning when he leaves, and then I do nothing all day until he comes home. Not that anything changes, we still do nothing, but it's easier to forget how shitty everything is when he's with...
Read More
camfella04:
I hope things start to get better. The unemployment thing sucks.
I thought western Canada was the place to be for work these days, although not sure which city you are in. Things will turn around, try to keep positive.
bisante:
I thought so too. I'm in Alberta which is crazy, because I'm not the only one having trouble finding something. It's because everyone moves here. Thank you smile
0
Hey all.
It's Day... probably 20 or so that I've been unemployed.
I've really been trying to find a job but it just seems like no ones hiring in this city right now.
It makes me feel awful about myself... like I should've stayed at one of the places I was working at longer or I should have some form of...
Read More
hennessy:
I hope things pick up soon. I know times are hard but keep your chin up. Atleast someone is there for ya
winged1:
Hang in there Bisante! Have you been in touch with your parents about your situation, is there anything they can do to help you? I"m sure your loved ones don't want to see you slip into depression. Keep your chin up, but don't be afraid to ask for help when you need it, everyone needs a helping hand, especially when they're just starting out in adult life! Best wishes to ya.
0
Hey all! So things are finally working out for me.
Moving on the first into a lovely place with my boyfriend and best friend, and it's going to be a blast.
I'm currently in between jobs, but that's because I was a server before and I.Do.Not.Serve.
I kinda walked out on shift... yeah.
Anyways, I no longer have to...
Read More
VIEW 4 of 4 COMMENTS
jasegarza13:
Oh hell thats not right. I am in retail working at a grocery store. I love it because I am a people person and I meet so many different people from everywhere. Especially since there is a hotel accross the street and we are close to airport. people working for airlines are always staying there and coming into store shopping.
winged1:
Glad to hear it Bisante!
6
0
UPDATE ON MY LIFE.

Things have been so incredibly frustrating for me lately, I figured I'd write it all out and then maybe it would be a little easier to deal with. I don't know.
First thing's first. So awhile back I moved in with a highschool friend of mine as well as her boyfriend and another friends' place, and it completely...
Read More
VIEW 4 of 4 COMMENTS
winged1:
Sorry to hear about all this Bisante. I've been going through a roommate situation myself, but your roommate makes mine look sane by comparison... Hope you're able to find employment and get the fuck out of there ASAP! Good luck!
bisante:
Haha, I saw that on one of your posts! Poor guy, we can totally sympathize with each other. Fucking retards, haha. Thanks! You're the best! biggrin
0
Hey all, Merry Christmas guys!
I spent Christmas Eve watching Dirty Dancing with a cute boy, and later Adventuretime with my brother. This morning we opened gifts and had brunch at my Dad's place, and now everyone's gone and my Dad and I are gonna make tofurky dinner! Seriously, it's the cutest little soy turkey you ever saw. This holiday has been...
Read More
winged1:
Happy Holidays! Enjoy your set shoot!
0
Okay guys, I just applied to become a legit SG ! biggrin So excited.
VIEW 6 of 6 COMMENTS
offbeat_:
Woot! Good luck! I can't wait to see your first set. smilelovekiss
winged1:
Awesome, good luck!
0
Getting ready for work soon. So far today I've set up the power,TV and internet in my new place...I move in on the first! I'm so excited.
I totally got fucked over by my "friend." I've had such a rough time moving out so far, I've been on my own since August and this will be the third time...
Read More
winged1:
Yeah, people not being aware of / feeling responsible for bills is not limited to your youth, unfortunately... good to hear you've found a better roommate though.
0
I don't understand men.
You can't just hit on me and pretend that's okay, I'm fully aware that you have a girlfriend and it bothers me that you would do that to her, even though I don't know her.
Also, what the hell. If someone would like to fill me in as to what this guy is thinking, please do...
Read More
VIEW 21 of 21 COMMENTS
bisante:
Yeah, there are so many people and so many different groups, it's pretty crazy. I'm excited to meet some lovely people.
wanderlust89:
agreed.