0
Long time no post...story of my sex life! Ouch...burn on me!

~Bagels ooo aaa
VIEW 3 of 3 COMMENTS
luckylane367113:
Indeed the greatest movie. I wish I were Irish. Thanks for the comment. wink
lu666cifer:
hey I'm back!!
missed SG.
xoxo
0
Yeh...
So of course I'm posting right in the middle of my busiest time of the year. But that's me. So busy means three jobs, end of term projects/exams, summer fun to be had! Long story short, I've had to make time for some sort of creative out let, thus poetry! Seein' how words 'n' I get along so darn well...
Read More
elana:
AMEN

I need to get back into working out for stress relief because right now my stress is a workout lol.
cianna:
hi there mr kiss
0
Holy shit! It's a new record, two posts in almost as many days! Someone call the social police, Bagels may be pullin' his head out of his own ass for the summer...like groundhog day, only I'm the shadow. But yeh...I was bored, thus decided to take a peek at my favourite SG's. Then it hit me like a cum shot...
Read More
0
Ellooo...anaboday ere? Ellloooo...

Well nowww..It's been a while there buckaroos! Story of my life it seems, and yes I said buckaroos. As for the actual story of my life, well it's on hold right now. This is the trade off of being in school, doing a B.ARCH degree...a.k.a. Bachelors Asses Rammed Constantly, HALELUYA! Seriously, life consists of...
Read More
0
Hey'a...so i'm on a few substances; feelin' like I wanna freak...or speak, my life of truth, or of those afraid of the uncouth....

First day back to school, this is soooo not cool,
I just want to be free in this totalitarian pool.
Give me choice, the energy to be free,
The kind of chance to sever the reigns of thee...
Read More
lu66:
not that bad, but try writing sober whatever kiss
0
Then the octopus said to the ass...

"Do you like Zepplin?"

And the ass said...

Only because youre my dye maker.

Kill Me. skull

~Bagles
0
Heya all! WAY to drunk, stoned, and busy, explanations would make yall dizzy.
I just wanna give yall a piece of advice, never fuck with a midget holdin dice.
Now onto to something dear to heart, like loves of partly smarty art.
A Bagels rule for ya'll should suffice, this is the first one, so be sure to look twice.

Bagels Rule # 1
(Bagels...
Read More
lu66:
now you look like having real fun!!
0
Yeh, alright, so its been a while. What can I say, Im a busy man! To be honest, in the midst of exams and assignments up to my whazoo right now, and should probably be stu.bah, what am I saying! Life is only two days away from slowing down to what I call art pace. Where I just make sure I have lots of...
Read More
0
Holly shit balls of fire Batman! So apparently my life is a lil up-side down, just the way I like it! All I can say is thanks be to gettin out of the month of October alive, worst month in the year, HANDS DOWN. Holly crap frown

Carrying on.So looks like Im gettin bored of where Im livinfinally! Five years is a record for me...
Read More
panda:
yummm..bagels. smile
0
Sooooo.a big drunk birthday shout out to me! As sad as that now sounds to meanyway, must say thanks to all my friends for my entire b-day week! Holly fuckdidnt know I could swig, smoke, and steal so much shit in five days! One hell of a b-day to remember, thanks ladies and gents! 'biggrin


On to other tingsI have now officially begun calling myself...
Read More
VIEW 3 of 3 COMMENTS
postaboy:
hey, im posta boy and i just moved hear to go to school and i saw that u live close so im just dropin a line say him
elana:
That was the most entertaining journal entry I've read in a while.
I love people watching, but at the same time, when I'm in large crowds of people, a la subway 8am I experience extreme subway rage. The rage carries when I'm in large groups of people anywhere. My number one oberservation.....

PEOPLE ARE LIKE CATTLE (at least the people in toronto are)