0
No luck on getting OptimusPerry to let me model again. :/ You should all beg him and tell him how much you all love me. smile lol. And that I'm nice and stuff. haha.

But seriously, this might be the last time I get on here until I can afford to pay for my membership. Probably after Christmas. Or if I get one of the jobs...
Read More
VIEW 4 of 4 COMMENTS
wyoh:
*Sending love*
remy:
o hai
0
Thanks for the comments, guys! smile

We decided on a name! smile Oliver Perry. Isn't it cute? I think so...

anyway. I wanted to do a Christmas set but OptimusPerry doesn't want me to model anymore. At least not for pin-up art anymore. frown I'll have to talk with him some more but as of now, I won't be doing any more sets. I...
Read More
VIEW 7 of 7 COMMENTS
wyoh:
Just sending some love...
yvelle:
you're from camp lejeune?

we r based at cherry point!
0
Hello! smile
See...I told you I would be back on soon. tongue
I don't really have anything new...except I hung out with one of my bestest friends yesterday for the first time in a LOOOOOOOOONG! time. It was great. I bought a new baby name book since I lost the other one. Came up with some new names...that's about it. I'm...
Read More
VIEW 3 of 3 COMMENTS
corsair:
Names require a lot of thought . . . . it will determine the person's identity throughout their life! (no pressure) wink

seriphos:
There's a great baby name website--I've forgotten the address, and the name. But it has the popularity of names from 1880 to the present by decade! So you can see when Mildred went out of style and Crystal appeared. Do a google search and I'll bet you'll find it!
0
OMG! I'm back online...holy shit..
lol
Ok. I have some pics. They aren't of me but little baby. Who is....

A BOY!!! lol. biggrin Yep...I'm having a boy. And OptimusPerry has decided to name him Luke Skywalker. whatever Definitely not happening...if you knew our last name it would sound even funnier, trust me. Anyway, I am good. Thinking about doing a...
Read More
VIEW 6 of 6 COMMENTS
liathach:
Love the pics! Good to hear everything is fine - all the best!!!
seriphos:
Glad you are doing well--baby sonograms are amazing now, aren't they?
0
Ok. I'm back! lol. I'll be alot more active now. I have internet again. woo hoo!

So what has everyone been up to?

Me? not alot. I'm going to try to shoot a new set soon since I'm getting pretty big. I had an ultrasound a couple of weeks ago and they said it looks like a girl but it was...
Read More
VIEW 7 of 7 COMMENTS
wyoh:
Hey, Lady!!!
I've missed you! I just got back on SG.
XOXOXO
remy:
I is back!
0
woah...It's been a long time since I've been online. hahaha...ironically...my internet just got shut off last week. hmmm. Anyway. Just letting you all know I'm ok...if you care. I've just been avoiding the internet population because I've been nauseous and pissy. I didn't want to piss off a bunch of people. Plus, I got bored...
Read More
VIEW 9 of 9 COMMENTS
superdave69:
glad your back and doin good. good luck with the job hunt
corsair:
I think there's a lot of us out of work right now! I sure hope it gets better!

Hang in there kiddo! smile
0
VIEW 11 of 11 COMMENTS
nacho1:
hope all is good for you. let me know how you are. later
ash:
I hope u found a job by now, last time you wrote me you were unemployed frown and the economy just seems to just get worse.

Congrats on the baby ... or babies!! Do twins run in your family? If not, that wopuld almost be a miracle!
0
Hey everyone,

My set is still sitting in MR. What, are you all playing with yourselves or something.....oh wait...hahaha. Seriously, people, check it out...along with Praesepe's absolutely amazing set!! Doooooooo ittttttt! lol.

Anyway. We went to the beach today! Yay. I had SOOOOO much fun. My friend and her two little boys went. Her hubby is deployed so we're trying...
Read More
VIEW 10 of 10 COMMENTS
minimaal:
i think your set is soooo lovely
yetty:
i love the beach so much!
0
Hey everyone,
Make SURE you check out my set, "Wicked". It came out yesterday and I'd really really love to go pink.

Also, make sure you check out Praesepe's set in MR. She is pretty much one of my favorite hopefuls here!!! She really deserves to go pink. Not only is she absolutely gorgeous but she's super sweet too! biggrin Check her out...
Read More
VIEW 11 of 11 COMMENTS
praesepe:
There is a gardening group, and I'm in it if you'd just like to access it from my Group page. Or you can go hunting, whichever is more fun biggrin

And yes! I buy the sad plants ! I went to Lowe's a few months ago to buy some aloe vera, and in the clearance section, there was this very sad looking succulent who really just needed some water. He was only 2 dollars, so I saved him and transplanted, and now he hangs out on the roof outside my window next to my poppy and my attempted lavender. And today at the farmer's market I bought a tomato that had been dented, it had nothing wrong with it other than that, and I knew no one would buy it so I did. They tried to discount it for me, but I didn't let them. I love saving unwanted things biggrin
allstonlou:
I wish I had a green thumb all my plants die - lol but then again I should also get a grow room thing happening so that those speacial plants dont die , oh and Praesepe is sexier than a chocolate covered strawberry wink
0
My set is in member review. You guys think you could make me go pink? Pwease. lol

If not with this set, I'm still editing the other one. Completely opposite from this one. Bright and silly and fun. biggrin

pink, pink, pink, pink...biggrin

haha...that reminded me of finding nemo. Mine...mine, mine, mine....mine...mine mine....hehehehe

Thank you all for your wonderful constructive...
Read More
VIEW 10 of 10 COMMENTS
snowking3009:
Pink! Pink! Pink! lol biggrin
corsair:
Love your set! I'm thinking PINK! smile
0
So nervous....Set goes into MR today. Eeeeeeee!
VIEW 21 of 21 COMMENTS
just_eric:
im sure that you will as long as you love him and he loves you and you both love you baby things will be fine they might not allways be easy and you might feel like giving up but just stay strong.
just_eric:
oh very cool congrats....well its time for me to get out of here and go home. If your on tomorrow hit me up and we can talk some more your fun to talk to. Have a great rest of your day!
0
VIEW 6 of 6 COMMENTS
seriphos:
Congratulations, by the way--I've gotten a little behind on your blogs! (Went away for the weekend.) Be thankful for your youth because the thought of a second child makes me exhausted right now... smile
seriphos:
10 months--crawling up a storm, pulling himself up on everything--he's fun, but man am I pooped by the end of the day! (I was 40 when he was born.) And he can only shoot off in one direction at once!