2
VIEW 11 of 11 COMMENTS
djnick:
You're stunning smile
torontokillsme:
i've never been to gyno row. i think i'm missing out.
0
Ok, so to years in between journal entries is a little extreme.

It perfectly mirrors the frequency of my personal journal, so there.

You are just as up to date as I am....
VIEW 12 of 12 COMMENTS
justinsurette:
journal,
its just a way for people to get in your head anyway! you, with the lips!
demoncleaner70:
Happy New Year!












skull skull
0
Wow, time flies.

I'm a schoolgirl now. Books have taken precedent these last few months.

I am going to do another set before my boobs are level with my belly button, I promise.

I have to go, wreck beach is calling.....ahh summer.
VIEW 19 of 19 COMMENTS
xani:
you are SO amazing you really should update soon!
scheisskopf:
July 15, 2006???
0
Anyone going to Shambhala?


My only 'planned' psychedelic vacay....anyone else going?
VIEW 13 of 13 COMMENTS
palcode:
if you want i can take you to Agharta....
angelvanilla:
Hey, we've got a couple of event coming for SGBC!
SGBC Dinner
then
SGBC Drinks
on
Sunday June 18th...

Hope to see you there!

smile kiss miao!!
0
Wow,,,,time really flies when you need it the most.

It's high time I did another photoset...any ideas on a setting people???

ttys...
VIEW 24 of 24 COMMENTS
fairyjochen:
vancouver is near Olympia WA?
im from italy
i dont know geography
scheisskopf:


Stop MySpacing and come back.
0
This Saturday I reccomend you veer off the beaten path a little....

well, alot if you dont live in vancouver

Saturday June 4th

The Funkelective rocks

The Candy Bar
2066 Kinsgway (1/2 block east of Victoria)
Vancouver B.C.

Cover is by donation

The owner will serve the booze all night if people are still buying it.....you gotta love VanEast Hospitality ;-)

2 rooms...
Read More
VIEW 10 of 10 COMMENTS
dirtydoctor:
Sounds good but would be a damn long bus ride! Hope you have a good one! kiss
bloodycrackdown6:
damn....i miss vancouver, victoria, and beautiful B.C.! skull skull skull
0
So I have decided to take up a cause.

I was eating lunch on gyno row at the local strip club last Sunday, when i had an epiphany.

I have never seen anyone with special needs in the erotic dance industry!

.....and i think i know why.

Our federal government's free health care system (that's right you yanks, we don't pay a...
Read More
VIEW 26 of 26 COMMENTS
ibidid:
what a fucking unbelievable idea! god, i love canada!
dr_john:
i'm gonna fight cancer. where is that pussy cancer?
0
Whew!

3rd set was a doozy, god/satan/hopped up irate postal workers willing, it should be landing soon....

See y'all on the flipside

PS procelain dogs are easy, heh
VIEW 7 of 7 COMMENTS
s_eldorado:
Yum! Can't wait.

<Flips record>

<Glances around before reaching out for porcelain dog>
_gone_:
stellar .. anticipation

~ Alien
0
Apparently I take too long between journal entries....
I'd like to blame this solely on my attention span.



I really like those cookies I bought at the store yesterday.
VIEW 17 of 17 COMMENTS
vonbaxter:
I hear on the attention span. Mine is close to that of a gnat's! Hope you have Happy Easter!! kiss
camila1:
Ohhh, I know it's sad, but I LIVE for those damn little thin mint girl scout cookies! love
0
Wow, it's amazing what an old empty mansion and a 40 of CR will do.....

I woke up this morning (which implies I must have fallen asleep at some point), to a raging headache and 230 pictures of me playing chess....

.....with a dog.

A porcelain dog.

Of course I won, you assholes. Dogs don't have any thumbs.

He had to just sit...
Read More
VIEW 17 of 17 COMMENTS
s_eldorado:
Welcome back to rainy Van... just in time for March.

Hmm... Anyways, your royal hotness, come read the story I'm writing in my journal and tell me how freakin awesome it is. Or else.

kiss
s_eldorado:
Thanks, when you gonna update your journal?

Type stuff, hit enter! Wheeeeee.....

Write a little story about your porcelain dog's previous life as a Bohemian chess master.

Or not.
0
Hello everyone in vancouver...

This may be too short of notice, but...

I am looking for a cool unique setting this Saturday for my next SG shoot

I thought I'd toss it out there in the off chance someone has a place they would like to suggest/offer up this weekend

In return I'll let you watch.... wink

Petra

please email me
VIEW 12 of 12 COMMENTS
artsitis:
makes me wish I knew the city a little (lot better) *lol*

have fun shooting! biggrin
agamemnoch:
Hmmmm, Jersey is alittle too far. Since I've never ben to Vancouver I can't help you there although I wish I could. Hope the sets turn out good though. biggrin ooo aaa