0
This is not me... dont be fooled!

http://silvia-suicide.deviantart.com/
VIEW 21 of 21 COMMENTS
tahloolah:
ugh. just join and blow em out of the water. this shit is rediculous
succor:
that sucks,people need to get a life. I love your mini bar sentance..so true!biggrin
0
Okay..
I've been getting messages about friends requests and it kinda sucks how I have over 700 requests and I can only accept them one at a time... or maybe theres a way to accept them all at once, but I dont know? lol confused
VIEW 25 of 39 COMMENTS
mutantbaby1:
700 eeek
deldiavolo:
You should just accept me cos im so great!! tongue
0


VIEW 15 of 15 COMMENTS
shazzy:
It was great seeing you on Monday!

xoxox
morlock08:
Oh Man... That Profile shot above (where you are applying the make-up) in my mind truly shows how beautiful you are. Takes my breath away. smile
0


I LOVE THIS ... I wish it was from a different group though lol

VIEW 8 of 8 COMMENTS
ron4164:
Sounds ok to me Silvia. biggrin
Bet you taste good! tongue
a_warm_place:
I would so like to dance with you...
0
Its amazing to see how far ppl go with they're lies, its always said that no matter what... when u lie, people will find out. Hiding ur lies with another lie will make u end up looking stupid at the end! Which u do smile
VIEW 4 of 4 COMMENTS
seizure:
lol
now im curious
mahogany:
Yepper, liars are liars. Fuck 'em.
0
I got a puppy about a month ago?? I've been just too busy to post about her tongue!! Her name is chi chi ( got the name from dragon ball lol) shes a cutie <3 Shes a pug and jack russel mix! I havent been to the gym lately, I hate leaving her at home alone. I have to start going though because I have to...
Read More
VIEW 17 of 17 COMMENTS
schuldig:
She's so cute! And the flowers look wonderful biggrinbiggrinbiggrinbiggrin
I only have one wedding to go to but I still dreading it. I don't like weddings. Sigh.
Good luck
coman24:
Where have you been? You are missed smile
0
VIEW 5 of 5 COMMENTS
vacio:
gah, looks never last do they...
pawko4b:
Yeah let's hope we all find a hotty with personality because if life is like that, we're going to be listening to them more by the time they reach that age smile. Or in my grandparens case ignoring and having loving bickers with each other.